Klocki ceramiczne

Data: 2009-10-02 19:16:22
Autor: ert
Klocki ceramiczne
Co to takiego klocki hamulcowe ceramiczne?
Czy to jest cos lepszego niz zwykle klocki dajmy na to tomexa czy z drugiej strony brecka

Data: 2009-10-02 19:46:39
Autor: to
Klocki ceramiczne
ert wrote:

Co to takiego klocki hamulcowe ceramiczne?

Jeśli nie wiesz to i nie potrzebujesz...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-02 20:44:21
Autor: WIHEDCNF
Klocki ceramiczne

Użytkownik "ert"

To ja z innej beczki - Neostrada zabroniła w tej promocji używania googli?  pierwszy z linków http://www.tas-moto.org/opcja.php?kat=leksykon&id=528

Data: 2009-10-02 21:33:49
Autor: ert
Klocki ceramiczne

Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ha5hna$m8t$1@mx1.internetia.pl...

Użytkownik "ert"

[...]

dobra blyslnąles, teraz wyloz to jak soltys krowie grabiami na miedzy

Data: 2009-10-03 09:00:29
Autor: Hinek
Klocki ceramiczne

Użytkownik "ert" <ert@errr.pl> napisał

Co to takiego klocki hamulcowe ceramiczne?

Dzem niskocukrowy -> ma malo cukru
Ogorki malosolne -> malo soli
Plot drewniany -> wykonany z drewna
Klocki ceramiczne -> no, skup sie troche, jeszcze bardziej,
jeszcze, jeszcze....i co, nic?  :(
Trudno...

--
Hinek

Data: 2009-10-03 10:29:11
Autor: J.F.
Klocki ceramiczne
On Sat, 3 Oct 2009 09:00:29 +0200,  Hinek wrote:
[...]

aaa .. cegly masz na mysli.

Takie co sie podklada pod kolo, zeby auto z gorki nie zjechalo :-)

J.

Data: 2009-10-04 19:24:46
Autor: Piotrek
Klocki ceramiczne
aaa .. cegly masz na mysli.

Takie co sie podklada pod kolo, zeby auto z gorki nie zjechalo :-)

o to to :)
widzisz jak dobrze hamuje ? :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-10-03 12:55:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
Klocki ceramiczne
Hinek wydusił z siebie te słowy:

[...]

Swinka morska -> swinka ktora mieszka w morzu
sok żurawinowy  -> sok wycisnięty z żurawia

:P

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-03 15:27:18
Autor: Grejon
Klocki ceramiczne
Kuba (aka cita) pisze:

Swinka morska -> swinka ktora mieszka w morzu
sok żurawinowy  -> sok wycisnięty z żurawia

A czarna skrzynka? :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-10-03 15:33:02
Autor: moje_przedmioty
Klocki ceramiczne
sok żurawinowy  -> sok wycisnięty z żurawia

To akurat nietrafiony przykład.
jak się chce błyskac to trzeba spróbowac chociaż użyć mózgu.
Fot __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

Data: 2009-10-03 15:09:13
Autor: Waldek Godel
Klocki ceramiczne
Dnia Sat, 3 Oct 2009 15:33:02 +0200, moje_przedmioty napisał(a):

jak się chce błyskac to trzeba spróbowac chociaż użyć mózgu.
Fot __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

to czemu nie użyłeś go do wyłączenia tej badziewiastej reklamy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-03 19:10:27
Autor: moje_przedmioty
Klocki ceramiczne
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

to czemu nie użyłeś go do wyłączenia tej badziewiastej reklamy?

Bo mi  ta reklama nie przeszkadza :)

Data: 2009-10-03 18:47:33
Autor: Waldek Godel
Klocki ceramiczne
Dnia Sat, 3 Oct 2009 19:10:27 +0200, moje_przedmioty napisał(a):

Bo mi  ta reklama nie przeszkadza :)

Przeszkadza innym, w tym mnie. Oprócz tego jest naruszeniem panujących tu
zasad. Jak lubisz reklamy, idź sobie na forum onetu, będziesz mieć tego pod
dostatkiem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-04 11:55:13
Autor: moje_przedmioty
Klocki ceramiczne

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1qqj3x7wpnbmc.dlglepper.institute.com...
[...]

Nie lubie tępych wypowiedzi na forum a też ich pod dostakiem
Takich którzy próbują błysnąć bez błysku także
Nic nie poradzisz
taka karma

Data: 2009-10-04 11:30:16
Autor: to
Klocki ceramiczne
moje_przedmioty wrote:

Nie lubie tĂŞpych wypowiedzi na forum a teÂż ich pod dostakiem Takich
którzy próbuj¹ b³ysn¹Ì bez b³ysku tak¿e Nic nie poradzisz
taka karma

Z całym szacunkiem, ale mógłbyś się trochę skupić i zacząć pisać po polsku? Ciężko Cię zrozumieć.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-04 11:32:09
Autor: Waldek Godel
Klocki ceramiczne
Dnia Sun, 4 Oct 2009 11:55:13 +0200, moje_przedmioty napisał(a):

Nie lubie tępych wypowiedzi na forum a też ich pod dostakiem

może, nie wiem, staram się jak mogę nie używać forów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-03 20:13:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Klocki ceramiczne
moje_przedmioty wydusił z siebie te słowy:

sok żurawinowy  -> sok wycisnięty z żurawia

To akurat nietrafiony przykład.
jak się chce błyskac to trzeba spróbowac chociaż użyć mózgu.

weź kolego albo ić sie utop, albo wejdz na wyższy poziom abstrakcji .. to moze zrozumiesz, ze to był ŻART z serii "a co to jest mymłon"

Data: 2009-10-04 11:57:03
Autor: moje_przedmioty
Klocki ceramiczne

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha848r$7tm$1inews.gazeta.pl...
[...]

żeby podawać taki przykład musiałbyś napisać sok żurawiowy
więc z tym przykładem nawet biorąc pod uwage "mymłon" po prostu nie trafiłeś
rozumiem że żeby się przyznać do błędu to trzeba by mięc jaja
O ile spamu smieci i innych żeczy w necie jest pod dostatkiem tak tych co mają jaja wprost przeciwnie.

Data: 2009-10-04 14:51:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
Klocki ceramiczne
[...]

za przeproszeniem - pierdolisz teraz jak potłuczony