Klocki ceramiczne

Data: 2018-09-18 18:48:10
Autor: scobowski
Klocki ceramiczne
Używam Juridów white, ale niedługo jeszcze, może z 5KKm dotąd;
Felgi nie są usyfione pyłem z klocków. Pylą bardzo mało i pył jest zasadniczo niewidoczny, umyta i zabezpieczona felga pozostaje czysta po spłukaniu, nie ma potrzeby stosowania chemii/szczotkowania felg przy każdym myciu.
Hamują normalnie; jeśli na siłę szukać różnic, to może minimalnie delikatniej 'biorą' przy delikatnym naciśnięciu pedału i imo nieco lepiej przy zdecydowanym hamowaniu.
Internety straszą, że łatwo przegrzać tarczę, bo ponoć znacznie twardsze - nie potwierdzam.
I nie piszczą - ale pewnie dlatego, że sam wymieniałem :)

Klocki ceramiczne