Klocki do tarczówek Shimano M675/M785 - jaka jest wysokość powierzchni roboczej?

Data: 2016-01-14 17:55:44
Autor: PeJot
Klocki do tarczówek Shimano M675/M785 - jaka jest wysokość powierzchni roboczej?
W dniu 2016-01-14 o 13:09, Rowerex pisze:
Korci mnie przesiadka z Avidów Juicy na jakieś nowsze (czytaj: lepsze i mniej upierdliwe!) tarczówki i myślę o Shimano SLX M675 (bardziej) lub XT M785 (niemal to samo tylko drożej). Nie bardzo uśmiecha mi się wymiana tarczy w kołach (dwa komplety kół)

BTW: jakiej szerokości opony w obydwu kompletach ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-01-14 09:19:03
Autor: Rowerex
W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 17:55:24 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> [...]

BTW: jakiej szerokości opony w obydwu kompletach ?

Inaczej - chodzi o różne zastosowania i różne kasety. Komplet 1 to opony Kenda SBE 2,10, kaseta 13-27 (kombinowana), dętkowe - jazda po wszystkim co twarde i ubite.

Komplet 2 to wyłącznie las, piach, błoto - omijam na nim asfalt i bardziej ubite drogi. Przez dwa lata bezdętkowe (samoróbka) z oponami Panaracer CedricGarcia 2,25 AM. Kaseta 13-34 (znowu kombinowana :-)

Dawniej w zimie do kompletu 1 zakładałem opony z kolcami, ale też musiałem zakładać kasetę z kompletu 2, bo jazda na własnoręcznie zakolcowanych oponach i kasecie 13-27 bywała trudna. W tym roku postanowiłem, że na zimę rezygnuję z bezdętek i do kompletu 2 zakładam kolce lub dętkowe opony na las. Zatem komplet 1 będzie chyba do końca swojego życia służył do jazdy po za grząskim terenem i poza lasem.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2016-01-14 18:33:19
Autor: PeJot
W dniu 2016-01-14 o 18:19, Rowerex pisze:

[...]

THX, u mnie w jednym z zestawów kół mam opony 1" wyłącznie na asfalt i jakoś nie mogę wyobrazić sobie pożenienia tego z tarczówkami. Ale i jakoś nie tęsknię do tarcz.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-01-28 20:30:30
Autor: ąćęłńóśźż
Klocki do tarczówek Shimano M675/M785 - jaka jest wysokość powierzchni roboczej?
A dlaczego?

-- -- -