Klocki hamulcowe YPK

Data: 2009-09-01 06:36:33
Autor: bejo
Klocki hamulcowe YPK
Orientuje sie ktos co sie stalo z firma YPK? Kiedys robili swietne
klocki do v-break'ow, a dzis patrze na ich strone i nie ma klockow
hamulcowych posrod produktow. Na ostatnim opakowaniu jakie mam jest
napisane ze producentem jest Bikershop, ale nikomu sie nie chce dzis u
nich odebrac telefonu... :/

Da sie gdzies jeszcze kupic V-klocki tego producenta? Jesli nie to
jakie inne okladziny pasujace do klockow YPK mozecie polecic?

--
bejo

Data: 2009-09-01 20:28:53
Autor: Wooyek
Klocki hamulcowe YPK
[...]

Producentem nie bardzo, dystrybutorem - owszem. W sklepie stacjonarnym widywalem okladziny tej firmy, wiec dzwon, pisz, walcz!

Data: 2009-09-01 13:37:45
Autor: bejo
Klocki hamulcowe YPK
On 1 Wrz, 20:28, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> [...]

Producentem nie bardzo, dystrybutorem - owszem. W sklepie stacjonarnym
widywalem okladziny tej firmy, wiec dzwon, pisz, walcz!

Pomylka, tak jak napsiales, chodzilo mi o dystrybutora/importera.
Niestety nie jestem w krk obecnie, wiec i tak musieliby mi to
podeslac. Moze jednak ktos zna inne zrodlo klockow YPK? Ewentualnie
jakies pasujace okladziny innych producentow?

--
bejo

Data: 2009-09-01 23:46:34
Autor: Wooyek
Klocki hamulcowe YPK
Ewentualnie
jakies pasujace okladziny innych producentow?

A nie mozesz zabrac aktualnych klocków/okladzin do sklepu rowerowego i cos sobie dopasowac...?

Data: 2009-09-01 15:16:44
Autor: bejo
Klocki hamulcowe YPK
On 1 Wrz, 23:46, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> Ewentualnie
> jakies pasujace okladziny innych producentow?

A nie mozesz zabrac aktualnych klocków/okladzin do sklepu rowerowego i cos
sobie dopasowac...?

ale marudzisz :p :)
Gdyby tylko w mojej malej miescinie byl jakis powazny sklep rowerowy
to bym tak zrobil, niestety tutaj sa tylko sklepy gdzie rowery kupuje
sie w cenie dobrych hamulcow... sam rozumiesz (mam nadzieje). Tak czy
inaczej, mialem nadzieje ze przez net-a uda mi sie zamowic klocki.

--
bejo

Data: 2009-09-02 10:41:24
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Klocki hamulcowe YPK
posiadam takowe a konkretnie model YPK YS5-908C czyli szufladki z klockami  jednoskladnikowymi
w cenie 29zl+wysylka
chcesz zdjecie daj znac na mail

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-09-02 12:55:09
Autor: bejo
Klocki hamulcowe YPK
Dzieki za odpowiedz Leszek, ale chodzilo mi o takie 3 strefowe kolcki.
Tak czy inaczej, temat YPK sobie juz raczej odpuszcze, poniewaz
dodzwonilem sie dzis do Bikershop-u i powiedzieli mi ze jedyne co maja
to stare zapasy, czyli wychodzi na to ze jednak YPK juz klockow nie
produkuje :(

--
bejo

Data: 2009-09-03 11:25:35
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Klocki hamulcowe YPK
Dnia 02-09-2009 o 21:55:09 bejo <bejo@student.agh.edu.pl> napisał(a):

[...]

z 3 skladnikowych mam Aligatory rowniez po 29zl