Klocki hamulcowe coraz gorsze, czy co?

Data: 2013-07-25 08:39:37
Autor: Axel
Klocki hamulcowe coraz gorsze, czy co?
"anacron" <anacron@anacron.pl> wrote in message
news:kspll7$7gh$1news.task.gda.pl...
Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy okazalo sie, ze klocki hamulcowe tylne
sa do wymiany po 60 000. Od lat tyl zmienialem co druga wymiane
przednich, a tu w przypadku "handaj'a" ( It's Hyundai, Like Sunday
http://www.youtube.com/watch?v=vY-5dn3t4xM ) po 60 000 i przód i tyl do
wymiany. :)

W Vectrach C tylne klocki zuzywaja sie szybciej niz przednie.  Tylne wymienilem przy ~68tys.km, obecnie mam 74tys.km i przednich jeszcze nie wymienilem (ale byc moze na dniach zmienie, bo czeka mnie dluzsza podróz).

--
Axel

Klocki hamulcowe coraz gorsze, czy co?