Klocki hamulcowe coraz gorsze, czy co?

Data: 2013-07-25 18:43:05
Autor: Tomasz Pyra
Klocki hamulcowe coraz gorsze, czy co?
Dnia Thu, 25 Jul 2013 00:49:14 +0200, anacron napisał(a):

Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że klocki hamulcowe tylne
są do wymiany po 60 000. Od lat tył zmieniałem co drugą wymianę
przednich, a tu w przypadku "handaj'a" ( It's Hyundai, Like Sunday
http://www.youtube.com/watch?v=vY-5dn3t4xM ) po 60 000 i przód i tył do
wymiany. :)

Kiedyś tylne hamulce były, bo musiały być.
Ale prawie nie hamowały, bo mało kto potrafiłby nie zabić się samochodem w
którym tylne hamulce hamują.

Teraz coraz lepsze elektroniczne systemy swpomagania hamowania, to i można
wypuścić na ulice samochód z hamującym tyłem.

A jak tył hamuje, to i klocki się zużywają.

Klocki hamulcowe coraz gorsze, czy co?