Klonowanie danych między smartfonami

Data: 2018-05-24 18:35:35
Autor: Borneq
Klonowanie danych między smartfonami
Dotyka się najpierw tyłami a potem po blutooth.
Ale to nie wszystko przekopiuje.
Dla Samsunga jest świetna aplikacja Smart Switch.
A teraz pytanie: jak sklonować z zapełnionego starego LG na Samsunga?

Data: 2018-05-25 18:03:07
Autor: Roman S.
W dniu 2018-05-24 o 18:35, Borneq pisze:
Dotyka się najpierw tyłami a potem po blutooth.
Ale to nie wszystko przekopiuje.
Dla Samsunga jest świetna aplikacja Smart Switch.
A teraz pytanie: jak sklonować z zapełnionego starego LG na Samsunga?

Zależy, co chcesz przenieść. Jeżeli chodzi o rzeczy typu SMSy, rejestr połączeń, książkę telefoniczną (o ile nie jest zapisywana na koncie Google) - to MyPhoneExplorer sprawdzi się w tym doskonale. Część danych zachowuje samo Google, do reszty to musiałbyś chyba roota zaprząc + soft typu Titanium Backup.
--
Roman S.

Data: 2018-05-25 20:56:15
Autor: mrvtktjv
On 25.05.2018 18:03, Roman S. wrote:
W dniu 2018-05-24 o 18:35, Borneq pisze:
do reszty to musiałbyś chyba roota zaprząc + soft typu Titanium Backup.
Podobno aplikacja Helium Backup pozwala na kopię danych aplikacji bez roota, ale osobiście tego nigdy nie testowałem. Od kilku lat regularnie rootuję smartfona i używam do backupu tylko Titanium Backupa.

Data: 2018-05-28 10:30:04
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2018-05-25 o 20:56, mrvtktjv pisze:
[...]

Kopiowałem tak save gier na nowy telefon córki. Większość się nie skopiowała, ale może coś źle robiłem :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om