Klopot z Garmin Mobile XT

Data: 2010-09-29 11:42:57
Autor: Pikus'
Klopot z Garmin Mobile XT
Witam

Mam komorke Nokia N82 z Symbianem. Rok czasu bez problemu korzystalem z
programu GMobile XT v5. Nie wiem czy to zwykla zbieznosc zdarzen czy tez
przyczyna, ale po przejsciu z sieci Plus do Play nie moge juz uruchamiac
tego programu. Otrzymuje komunikat ze aplikacja nie zostanie uruchomiona ze
wzgledu bezpieczenstwa.
Co czynic by ja uruchomic.
Pozdrawiam
Krzys'

Data: 2010-09-29 19:59:34
Autor: Piotrek
Klopot z Garmin Mobile XT
Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:42:57 +0200, Pikus' napisał(a):

 aplikacja nie zostanie uruchomiona ze
wzgledu bezpieczenstwa.

Poszukaj na karcie pamięci pliku GarminMobileXT.sis i "odpal go" .
Garmin zainstaluje się jescze raz już do końca i po sprawie.

Data: 2010-09-30 16:20:51
Autor: Pikus'
Klopot z Garmin Mobile XT

Poszukaj na karcie pamięci pliku GarminMobileXT.sis i "odpal go" .
Garmin zainstaluje się jescze raz już do końca i po sprawie.

Tak tez uczynilem i jest juz ok... cos sie widac zacielo.
Dziekuje i pozdrawiam

Krzys' - Radom

Data: 2010-10-01 06:44:26
Autor: Pikus'
Klopot z Garmin Mobile XT
Mam jeszcze jedno pytanie - przestal dzialac internet, rozni dostawcy daja rozne komunikaty, ale skutek jeden - brak polaczenia. Jak wgrac od nowa przegladarke?

Data: 2010-10-02 15:58:28
Autor: Piotrek
Klopot z Garmin Mobile XT
Dnia Fri, 1 Oct 2010 06:44:26 +0200, Pikus' napisał(a):

Mam jeszcze jedno pytanie - przestal dzialac internet, rozni dostawcy daja rozne komunikaty, ale skutek jeden - brak polaczenia. Jak wgrac od nowa przegladarke?

oryginalnej z Nokii się nie da, trzeba by było robić aktualizację
oprogramowania z zaznaczeniem opcji wgrania początkowych ustawień. Ale na
100% obstawiam, że to kwestia niewłaściwego hasła i nazwy APN w
ustawieniach telefonu - na bank działają stare i są ustawione jako
domyślne. W menu Ustawienia>Połączenie>punkt dostepu skasować stare od
poprzedniego operatora i wgrać od Playa jego konfigurację na telefon
https://konfiguracja.playmobile.pl/hsconfig/public/service.do i powinno
działać.

Klopot z Garmin Mobile XT