K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Data: 2009-04-05 23:39:34
Autor: animka
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
Odtwarzacz p³yt kompaktowych w mini wie¿y zacz±³ mi dzisiaj szwankowaæ. Przy odtwarzaniu mp3 a nawet nie mp3 co jaki¶ czas zatrzymuje siê na chwilê albo przeskakuje na koniec p³yty, tzn na koniec ostatniej piosenki. Wyczy¶cilam soczewkê wacikeim ze spirytusem, czy¶ciej gra, ale w sumie jest tak jak by³o. Gwarancja mi siê skoñczyla pó³ roku temu. Jest jaki¶ sposób domowy na to uszkodzenie?

--
animka

Data: 2009-04-06 00:19:01
Autor: LeP
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "animka"
[...]

Wlaæ resztê spirytusu w siebie - sprawdzone - jeszcze czy¶ciej gra :))

--
LeP

Data: 2009-04-06 00:23:53
Autor: animka
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom .
LeP pisze:
U¿ytkownik "animka"
[...]

Mogê wlaæ w ciebie, tylko jak?
Jak nie umiesz poradziæ to siê nie odzywaj, ok?

--
animka

Data: 2009-04-06 01:12:39
Autor: LeP
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "animka"
LeP pisze:
U¿ytkownik "animka"

[...]

Analogicznie. Mo¿esz pocieraæ moj± soczewkê za pomoc± wacika;)

Jak nie umiesz poradziæ to siê nie odzywaj, ok?

Nie gniewaj siê, ale jak zadajesz niem±dre pytania to dostajesz niem±dre odpowiedzi, ok?

--
LeP

Data: 2009-04-06 01:54:21
Autor: animka
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom .
LeP pisze:
U¿ytkownik "animka"
LeP pisze:
U¿ytkownik "animka"

[...]

Ale czystym 100% spirytusem. Oczn± czy dupn±: ;-)

Jak nie umiesz poradziæ to siê nie odzywaj, ok?

Nie gniewaj siê, ale jak zadajesz niem±dre pytania to dostajesz niem±dre odpowiedzi, ok?

Oby Tobie nic siê nie zepsu³o i ¿eby¶ potem nie zadawa³ niem±drych pytañ.

--
animka

Data: 2009-04-06 09:16:33
Autor: RadoslawF
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom .
Dnia 2009-04-06 01:54, U¿ytkownik animka napisa³:

Nie gniewaj siê, ale jak zadajesz niem±dre pytania to dostajesz niem±dre odpowiedzi, ok?

Oby Tobie nic siê nie zepsu³o i ¿eby¶ potem nie zadawa³ niem±drych pytañ.

Zanie¶ dziadostwo do serwisu i pan wymieni ci napêd na sprawny,
lub poinformuje ¿e bardziej op³acalne bêdzie kupno nowej wie¿y.
Domowe sposoby zachowaj na grypê i niechcian± ci±¿ê.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-06 14:24:30
Autor: animka
RadoslawF pisze:
[...]

Philips to nie dziadostwo. U mnie wszystek sprzêt w domu to Philips (³±cznie z odkurzaczem).

Ju¿ odtwarza poprawnie :P

--
animka

Data: 2009-04-06 15:28:23
Autor: G Nowak
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
Philips to nie dziadostwo. U mnie wszystek sprzêt w domu to Philips (³±cznie z odkurzaczem).

Z calym szacunkiem ale Philips wiecej ma wpolnego z odkurzaczem niz dzwiekiem.

--
pozdr

Data: 2009-04-06 19:31:14
Autor: animka
G Nowak pisze:
Philips to nie dziadostwo. U mnie wszystek sprzêt w domu to Philips (³±cznie z odkurzaczem).

Z calym szacunkiem ale Philips wiecej ma wpolnego z odkurzaczem niz dzwiekiem.

A sk±d ty mo¿esz wiedzieæ jak u¿ywasz Tonsila? :D

--
animka

Data: 2009-04-06 16:38:51
Autor: venioo
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom .
animka pisze:

Philips to nie dziadostwo.

tutaj bym polemizowal...

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-04-06 16:58:37
Autor: KILu
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
animka wrote:
Philips to nie dziadostwo.

Niewykluczone, ¿e z philipsa jest tam jedynie logo. :) Poza tym oni i tak
³aduj± tam czêsto cudze napêdy, np. sony (a te s± badziewne).

Ju¿ odtwarza poprawnie :P

Poodtwarza i znów przestanie. :) Generalnie lasery nie lubi± ciep³a. Gdy
s± zu¿yte, mo¿na lekko zwiêkszyæ ich moc i znów trochê podzia³aj±. Ale
sama tego nie rób. Mo¿liwe te¿, ¿e w wyniku dzia³ania np. dymu
papierosowego zmatowia³y wewnêtrzne elementy optyczne napêdu. Norma, nic z
tym nie zrobisz poza wymian± lasera/wie¿y.

k,

Data: 2009-04-06 19:39:43
Autor: animka
KILu pisze:
animka wrote:
Philips to nie dziadostwo.

Niewykluczone, ¿e z philipsa jest tam jedynie logo. :) Poza tym oni i tak
³aduj± tam czêsto cudze napêdy, np. sony (a te s± badziewne).

Mo¿liwe.

[...]

W ¶rodku, tzn w kompakcie jest czy¶ciutko, ¿adnego kurzu. Klapa jest szczelna. Wacik ze spirytusem te¿ nie by³ brudny po przetarciu soczewki.
Mnie sie zdaje, a mo¿e niezdaje, ¿e w pewnych momentach jakby pr±d nie dociera³ do tego odtwarzacza, bo co jakis czas siê zatrzymywa³ na chwilê. To by³o denerwuj±ce.

Norma, nic z
tym nie zrobisz poza wymian± lasera/wie¿y.

Ile to kosztuje w autoryzowanym sewisie, bo gwarancji ju¿ nie mam? Wie¿a ma dopiero pó³tora roku :-(

--
animka

Data: 2009-04-07 07:22:06
Autor: KILu
animka wrote:
W ¶rodku, tzn w kompakcie jest czy¶ciutko, ¿adnego kurzu. Klapa jest
szczelna. Wacik ze spirytusem te¿ nie by³ brudny po przetarciu soczewki.

W ¶rodku, czyli wewn±trz uk³adu optycznego. Nie dobierzesz siê tam w ¿aden
sposób. A wacik nawet je¶li by³ brudny to i tak nie jeste¶ w stanie tego
zauwa¿yæ - chyba nie oczekiwa³a¶ centymetrowej warstwy kurzu. :> Za to
tak± soczewkê bardzo ³atwo porysowaæ albo uszkodzi warstwê antyrefleksyjn±
(te¿ nie masz szans by to zauwa¿yæ).

Mnie sie zdaje, a mo¿e niezdaje, ¿e w pewnych momentach jakby pr±d nie
dociera³ do tego odtwarzacza, bo co jakis czas siê zatrzymywa³ na
chwilê.

Norma przy zu¿ytym/rozkalibrowanym czytniku.

Ile to kosztuje w autoryzowanym sewisie, bo gwarancji ju¿ nie mam? Wie¿a
ma dopiero pó³tora roku :-(

A paragon masz? W takim razie spróbuj reklamowaæ u sprzedawcy, jest
szansa, ¿e przyjmie towar. Poczytaj o prawach komsumenta.

k,

Data: 2009-04-07 14:58:04
Autor: animka
KILu pisze:

[...]

Nie przysz³o mi to na my¶l. Oczywi¶cie , mam fakturê i jak tylko pojawi± siê znowu te usterki to zacznê dzia³aæ.
Dziêki za podpowied¼  i pozdrawiam :-)

--
animka

Data: 2009-04-06 23:40:42
Autor: LeP
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "animka"
LeP pisze:
U¿ytkownik "animka"
LeP pisze:
U¿ytkownik "animka"

[...]

Rób tak jak najbardziej lubisz i koniecznie domowym sposobem. Bêdzie na 100% czy¶ciej, ale w sumie i tak jak by³o;)

Jak nie umiesz poradziæ to siê nie odzywaj, ok?

Nie gniewaj siê, ale jak zadajesz niem±dre pytania to dostajesz niem±dre odpowiedzi, ok?

Oby Tobie nic siê nie zepsu³o i ¿eby¶ potem nie zadawa³ niem±drych pytañ.

A co ma jaka¶ magiczna soczewka z wie¿y z pl.com. pecet? ¯e niby odtwarza takie same magiczne kr±¿ki jak niektóre napêdy w komputerach?
Nied³ugo ludzie bêd± pytaæ jak siê szczepi jab³onie, bo to ma chyba jaki¶ zwi±zek z apple...

LeP

Data: 2009-04-06 00:22:51
Autor: tg
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grb07f$9ul$1node1.news.atman.pl...
[...]

gwarantowany sposob:
jezeli mieszkasz na drugim pietrze (lub wyzej) to wystaw za okno, tak zeby
nie zatrzymalo sie na parapecie - przestanie przeskakiwac na 100%

a tak powaznie - poza przedmuchaniem calosci i przetarciem soczewki raczej
nic nie zrobisz, ew zobacz czy w mechanizm pozycjonujacy soczewke (w
poziomie) nic (nitki wlos) sie nie dostalo - zostaje tylko serwis

co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
sprzetem pc?

Data: 2009-04-06 01:52:01
Autor: animka
tg pisze:
[...]

Przetar³am soczewkê i to kó³ko na podnoszonym wieku. To jest jakie¶ ruchone i bardzo delikatne.
P³yty czyste, mam je w takim futerale\albumie zamykanym na suwak. Jeszcze wczoraj piêknie graly.
Od dzisiaj co jakie czas s³yszê takie drapniecie po p³ycie. Czasami p³yta siê zatrzymuje na chwile, czasami przeskakuje na koniec.
Tu napisa³am, bo tylko fo tej grupy mam zaufanie, wiem, ¿e tu sa wspaniali fachowcy i liczê na pomoc.
Nie chcê odwoziæ wie¿y do serwisu, bo po pierwsze nie mog³abym d³ugo ¿yæ bez niej , nie chcê wywalaæ pieniedzy na fachowca, który dopisze do robocizny co tylko siê da, ¿ebym wywali³a dla niego swoje ostatnie pieni±dze.

co do czystszego grania - jezeli nie mowisz o trzaskach to efekt placebo

Trzesków nie ma, tylko czasami takie przejechanie jakby ig³±.

i na zakonczenie - wiem ze kreatywna jestes, ale jaki to ma zwiazek ze
sprzetem pc?

Jak ju¿ napisa³am p³ytki cd-rom tutaj s± omawiane jak i nagrywanie mp3 i czyszczenie soczewek itp. Co to za ró¿nica czy w nagrywarce  w komputerze czy w mini wie¿y, przecie¿ to ten sam problem

animka

Data: 2009-04-06 07:26:20
Autor: nom
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
Soczewki lasera nie czy¶ci siê spirytusem, gdy¶ jest ona plastikowa a spirytus matowi plastiki. :-)
Ja do tego u¿ywam albo sprê¿onego powietrza, albo lepiej izopropanolu.

Data: 2009-04-06 14:21:37
Autor: animka
nom pisze:
Soczewki lasera nie czy¶ci siê spirytusem, gdy¶ jest ona plastikowa a spirytus matowi plastiki. :-)

Prawdziwy nie matowi. Salicylowy matowi.
Prawdziwym przeczyszczam te¿ szybkê telefonu SE.

Ja do tego u¿ywam albo sprê¿onego powietrza, albo lepiej izopropanolu.

Masz racjê, ale nie mia³am nic innego pod rêk±.

Dziwne jest to, ¿e przy odtwarzaniu nagle co¶ pyknê³o i teraz ju¿ gra normalnie, ¶licznie, czy¶ciutko.
Chyba jaki¶ cud siê zdarzy³ :-)

--
animka

Data: 2009-04-06 00:55:08
Autor: Mariusz Kruk
Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"
Wyczy¶cilam soczewkê wacikeim ze spirytusem, czy¶ciej gra,

Znaczy, basy s± bardziej aksamitne, czy co?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft  Office  2000: Po¶piech zostawiasz
\  Kruk@epsilon.eu.org   / innym

Data: 2009-04-06 01:16:49
Autor: LeP
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "Mariusz Kruk"
"animka"
Wyczy¶cilam soczewkê wacikeim ze spirytusem, czy¶ciej gra,

Znaczy, basy s± bardziej aksamitne, czy co?

Znaczy, ¿e na soczewce odtwarzacza nie zbiera siê ju¿ tyle kurzu z rowka p³yty:)

--
LeP

Data: 2009-04-06 01:08:54
Autor: kazio101
On 5 Kwi, 22:39, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
[...]

NTG. To grupa sprzetowa o PC-tach a nie o miniwiezach.

Data: 2009-04-06 13:23:13
Autor: nom
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "kazio101" <grz@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:46828be9-e070-41fb-ae36-78625a55f97ey13g2000yqn.googlegroups.com...

NTG. To grupa sprzetowa o PC-tach a nie o miniwiezach.

Bior±c pod uwagê, ¿e teraz to w wiêkszo¶ci sprzêtu elektronicznego to jest jakby ma³y PCet (procesor, pamiêæ, napêd CD lub DVD)  to mo¿na mini wie¿ê podci±gn±æ pod t± kategoriê. ;-)

Data: 2009-04-06 14:25:54
Autor: animka
nom pisze:
[...]

Tak. Prawda.
Tym bardziej, ¿e wie¿a odtwarza mp3 z p³ytek cd-rom i podobnych.

--
animka

Data: 2009-04-06 16:03:15
Autor: cites
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grcs8u$nbm$1node2.news.atman.pl...

Tak. Prawda.
Tym bardziej, ¿e wie¿a odtwarza mp3 z p³ytek cd-rom i podobnych.

Mój transmiter w aucie odtwarzaj±cy MP3 i wyposarzony w USB te¿ siê w³a¶nie zepsu³ - te¿ ma pisaæ tutaj?!
Niestety - zape³niasz KF'a - w koñcu równouprawnienie mamy...
--
Jacek S.

Data: 2009-04-06 19:05:38
Autor: JoteR
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
"cites" napisa³:

Mój transmiter w aucie odtwarzaj±cy MP3 i *wyposarzony* w USB
te¿ siê w³a¶nie zepsu³ - te¿ ma pisaæ tutaj?!

Nie, tutaj nie pisz - dopóki nie *wyposa¯ysz* swojego czytnika w s³ownik.

JoteR

Data: 2009-04-06 19:33:47
Autor: Jacek S.
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
U¿ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grdcp2$pi6$1inews.gazeta.pl...
"cites" napisa³:
Mój transmiter w aucie odtwarzaj±cy MP3 i *wyposarzony* w USB
te¿ siê w³a¶nie zepsu³ - te¿ ma pisaæ tutaj?!
Nie, tutaj nie pisz - dopóki nie *wyposa¯ysz* swojego czytnika w s³ownik.
JoteR

I pewnie to jest wa¿niejsze od wys³ania ¶mieci na grupê... Ehh... Czepiasz siê szczegó³ów.
Oczywi¶cie, delimeter Ciebie nie obowi±zuje, panie Dok³adny?
EOT - bo za¶ wyjdzie z tego jakies szambo...
--
Jacek S.

Data: 2009-04-06 20:18:46
Autor: JoteR
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
"Jacek S." napisa³:

EOT - bo za¶ wyjdzie z tego jakies szambo...

Dobrze, ¿e¶ podwin±³ ogon, bo odpowied¼ bardzo by Ci siê nie spodoba³a.
Oj, bardzo nie spodoba³a...

JoteR

Data: 2009-04-06 19:29:52
Autor: animka
cites pisze:
[...]

Masz du¿± szanse na KF-a. Id¼ do szko³y nieuku.
*wyposarzony* Hahaha

--
animka

Data: 2009-04-06 23:55:13
Autor: LeP
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "animka"
cites pisze:
U¿ytkownik "animka"
[...]

Mam toster philipsa (wyposa¿ony w jak±¶ tam namiastkê procesora) i przypieka mi grzanki. Co robiæ?
Tylko nie mówcie, ¿e kanapki...
A swoja drog± to jak jaka¶ firma robi wszystko, to nie robi nic dobrze.
Philips robi koszmarne wie¿e, koszmarne telewizory, ale ca³kiem dobre czajniki (mam juz drugi) i ekspresy do kawy.

Pozdr

--
LeP

Data: 2009-04-07 00:22:19
Autor: JoteR
[OT] K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
"LeP" napisa³:

Mam toster philipsa (wyposa¿ony w jak±¶ tam namiastkê procesora) i przypieka mi grzanki. Co robiæ?

Za³o¿yæ wiêkszy wiatrak? ;->

Philips robi koszmarne wie¿e, koszmarne telewizory,

Byæ mo¿e, ale w latach mojej m³odo¶ci Philips to by³a marka przez du¿e M w segmencie RTV, liza³o siê toto przez szybkê Peweksu ;-). Przemys³ azjatycki (z wyj±tkiem rzecz jasna Japonii) w tym segmencie praktycznie jeszcze nie istnia³ - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzê siê z krzykiem...

JoteR

Data: 2009-04-07 00:34:56
Autor: marfi
[OT] K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
U¿ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grdvap$3mq$1inews.gazeta.pl...
istnia³ - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzê siê z krzykiem...
  To samo mam  ... wspomnienie mojej pierwszej nagrywarki CD/DVD Philipsa do komputera za koszmarne pieni±dze... Po kilku miesi±cach zaczê³a umieraæ a¿ zmar³a nie maj±c nawet roku i od tego czasu wolê byle jakiego chiñczyka bo dzia³a przynajmniej rok a kosztowa³ duuuuuuuu¿o mniej ni¿ po³owa nieboszczyka Philipsa....
Nigdy wiêcej Philipsa, Amen.
--
marfi

Data: 2009-04-07 14:17:14
Autor: LeP
[OT] K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

U¿ytkownik "JoteR"
"LeP" napisa³:

Philips robi koszmarne wie¿e, koszmarne telewizory,

Byæ mo¿e, ale w latach mojej m³odo¶ci Philips to by³a marka przez du¿e M w segmencie RTV, liza³o siê toto przez szybkê Peweksu ;-).

Philips, Grundig, Telefunken, Simens.
Stare dobre czasy.
Nawet z tym lizaniem;)

--
LeP

Data: 2009-04-07 00:25:55
Autor: animka
LeP pisze:

A swoja drog± to jak jaka¶ firma robi wszystko, to nie robi nic dobrze.
Philips robi koszmarne wie¿e, koszmarne telewizory, ale ca³kiem dobre czajniki (mam juz drugi) i ekspresy do kawy.

Tylko jeszcze telewizora i wie¿y Pfilipsa nie mia³e¶.
Eot.

--
animka

Data: 2009-04-07 00:37:15
Autor: marfi
K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.
U¿ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grdn9r$obo$1node1.news.atman.pl...
LeP pisze:

[...]

Pfilips ?  Pewnie masz jak±¶ podróbkê z HioKuUaan lepsz± ni¿ orygina³....

--
marfi

Data: 2009-04-07 00:41:24
Autor: animka
animka pisze:
LeP pisze:

[...]

Mia³o byæ: Philipsa. Po prostu literówka wyskoczy³a.
Eot.

--
animka

Data: 2009-04-07 14:19:25
Autor: LeP

LeP pisze:

[...]

I nie bêdê mia³, bo w czasach przedmarketowych sprzedawa³em ich produkty i mia³em skalê porównawcz±

--
LeP

Data: 2009-04-07 08:08:01
Autor: kazio101
On 6 Kwi, 13:25, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
nom pisze:

> [...]

> podci±gn±æ pod t± kategoriê. ;-)

Tak. Prawda.
Tym bardziej, ¿e wie¿a odtwarza mp3 z p³ytek cd-rom i podobnych.

To piszmy tu o nowoczesnych lodowkach, zmywarkach do naczyñ,
komórkach, samochodach, samolotach, obrabiarkach...
Dzieciaki, skad wy sie wzieliscie??? Z Ksiezyca??? A netykieta juz nie
obowiazuje??? Od tego jest tyle grup dyskusyjnych aby nie robic chlewu
i wybierac grupe wlasciwa dla konkretnego problemu.

Data: 2009-04-07 23:53:16
Autor: animka
kazio101 pisze:

[...]

Nie wiesz Kaziu, ¿e nie znasz netykiety i chlew z tej grupy próbujesz zrobiæ?
Przeczytaj netykietê i naucz swój czytnik wycinaæ to co siê wycina przy odpowiedzi.

--
animka

K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.