Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Data: 2009-03-27 11:06:31
Autor: Janeo
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
Witam,
Mój nowozakupiony pendrive zaczął fiksować, próbowałem go wyleczyć
Nortonem, najpierw poprawiał, teraz nie chce poprawić, jedynie
zdiagnozował:
http://strony.aster.pl/janeo/Zrzut_ekranu-1.jpg
Dodam, że wskazanego folderu \FOUND.000 nie mogę skasować.

Macie jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).
Pozdr. - J

Data: 2009-03-27 19:10:32
Autor: qwerty
Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:07adf66f-8f48-47be-8eb3-11346cb31e9b@42g2000yqk.googlegroups.com...
Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

Windowsem?
Używanie PM to proszenie się o kłopoty.

Data: 2009-03-27 11:21:03
Autor: Janeo
On 27 Mar, 19:10, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Janeo" <janeo...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
> Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

Windowsem?
Używanie PM to proszenie się o kłopoty.

Co znaczy "Windowsem"? Nie ta składnia i przypadek. Co to PM?
A tak przy okazji ...to co mi pomogła Twoja wypowiedź? - będę
wdzięczny za pomoc w zrozumieniu...
J.

Data: 2009-03-27 11:24:05
Autor: Janeo
> [...]

> Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
> Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

Co znaczy "Windowsem"? Windows POKAZUJE dysk, PartMagic NIE POKAZUJE.
Tak było od poczatku, jeszcze przed kłopotami.

Data: 2009-03-27 19:57:02
Autor: Agaton
Janeo pisze:

[...]

Myślę, że Janeo sugerował format pod Windowsem.

Data: 2009-03-27 19:59:28
Autor: Rafał Łukawski
Janeo wrote:
[...]

XP i Vista maja narzędzia do zarządzania dyskami (dostępne przez panel sterowania->Zarządanie komputerem itd).

Klikasz na dysk, menu kontekstowe, wybierasz formatuj. Czy o coś innego Ci chodzi ?

pzdr
r.

Data: 2009-03-27 12:17:23
Autor: Janeo
On 27 Mar, 19:59, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:
XP i Vista maja narzędzia do zarządzania dyskami (dostępne przez panel
sterowania->Zarządanie komputerem itd).

Klikasz na dysk, menu kontekstowe, wybierasz formatuj. Czy o coś innego
Ci chodzi ?
No chciałbym sformatować, ale w WinXP nie widze takiej opcji na dysk
wymienny. Szukam w panel sterowania->Zarządzanie komputerem, jest
Flash Disk ale w menu kontekstowym brak formatowania.
Na "Mój komputer" też nie ma takiej opcji w menu kontekstowym.
J.

Data: 2009-03-27 12:29:33
Autor: Janeo
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wylec zyć
..... odpaliłem próbną wersję Paragon Partition Manager i dostałem
komunikat, że nie może formatować:
http://strony.aster.pl/janeo/Zrzut_ekranu-2.jpg
Co się stało? Już nie mam siły :-(((...
Pozdr. - J

Data: 2009-03-27 20:49:47
Autor: Michal Kawecki
Dnia Fri, 27 Mar 2009 11:06:31 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

[...]

Diskmgmt.msc nie wystarcza?
--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-03-27 13:09:39
Autor: Janeo
On 27 Mar, 20:49, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> [...]

> Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
> Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

Diskmgmt.msc nie wystarcza?
--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

A gdzie to jest? W Narzędziach systemowych nie ma. W Panelu Ster. nie
widzę... z googla wiem że to winno być w Wydajność i Konserwacja, ale
ja tego nie mam.
Cholera! Chodzę po omacku!

Data: 2009-03-27 22:11:09
Autor: Michal Kawecki
Dnia Fri, 27 Mar 2009 13:09:39 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

[...]

Wykonaj to polecenie w Start|Uruchom albo w wierszu poleceń.

Data: 2009-03-27 13:19:05
Autor: Janeo
> [...]

> Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój
> Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).

Diskmgmt.msc nie wystarcza?
--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

Dzięki za pomoc, pomogło. Już kol. Rafał Łukawski sugerował
"zarządzania dyskami (dostępne przez panel
sterowania->Zarządanie komputerem itd)" - ale nie znalazłem....
Po googlu znalazłem "Diskmgmt.msc" no i dostałem się tam, pokażę
ścieżkę dla potomnych:
Panel Sterowania -> Narzędzia Administracyjne -> Zarządzanie Komuterem
-> po lewej na dole najechać na Zarządzanie Dyskami.
Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
do kosza, ale jest OK.
DZIĘKI.
Pozdr. - J

Data: 2009-03-27 22:05:02
Autor: KILu
Janeo wrote:
Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
do kosza, ale jest OK.

Swoja droga czy to nie jakis bezfirmowy twor o zafalszowanej pojemnosci? Z
nimi czasem dzieja sie takie cuda.

k,

Data: 2009-03-27 14:17:53
Autor: Janeo
On 27 Mar, 22:05, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
Janeo wrote:
> Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
> do kosza, ale jest OK.

Swoja droga czy to nie jakis bezfirmowy twor o zafalszowanej pojemnosci? Z
nimi czasem dzieja sie takie cuda.
Jakbyś się wstrzelił... właśnie dokładnie przyjrzałem się wgrywaniu
kilku GB plików muzycznych i filmów i zauważyłem, że tylko pliki z
katalogów o pojemności łącznej 1GB dają sie odtworzyć.
Pliki z pozostałych katalogów są uszkodzone, WMP ich nie odpala, albo
na 1 sek..
Podejrzewam uszkodzenie pendrive'a, albo ma on rzeczywistą pojemność
1GB a pozostałe 15GB markowane.
Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
Pozdr. - J

Data: 2009-03-27 22:23:12
Autor: KILu
Janeo wrote:
Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):

Daj spokoj, przeciez to chinskie badziewie jest - na zdjeciu Kingston, w
opisie noname... Naprawde lecial z USA? Takie cuda pochodza z Chin, mozna
je kupic za male pieniadze w licznych sklepach albo na ebay'u. Reklamuj i
na koncu wystaw stosowny, rzeczowy komentarz.

Na marginesie - 16Gb = 2GB... ale z tego co piszesz Twoj nie ma nawet
tyle.

Swoja droga moze Ty mi powiesz, co ludzi popycha do kupowania bezfirmowego
szajsu, skoro za tylko troche wieksze pieniadze mozna miec firmowy
pendrive z normalna gwarancja? Przeciez to jest nosnik danych, ich
bezpieczenstwo powinno miec kluczowe znaczenie.

k,

Data: 2009-03-27 15:06:21
Autor: Janeo
On 27 Mar, 22:23, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
Janeo wrote:
> [...]

pendrive z normalna gwarancja? Przeciez to jest nosnik danych, ich
bezpieczenstwo powinno miec kluczowe znaczenie.
Przyznam, że nie znam się na pamięciach flesh...
Na negatywa za późno, pospieszyłem sie z pozytywem. Przed wysylką z
nim rozmawiałem bo podał swój telefon do USA. Teraz odpowiada automat
- noc? Ale spróbuję jutro ok. 16.00 zadzwonić - dla niego to będzie
rano i zobaczymy.
Zaproponowałem zwrot, jak się gość postawi, to najwyżej rozpocznę spór
na Allegro, choć to g... da, ale pozostanie ślad na koncie. Z drugiej
strony Allegro daje jakieś ubezpieczenia, no nie wiem...
Na razie z góry się nie chcę martwić, będe się martwił później :-)
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 02:12:53
Autor: Padre
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
Przyznam, że nie znam się na pamięciach flesh...
Na negatywa za późno, pospieszyłem sie z pozytywem.

No to już teraz wiesz dla czego nie ma negatywów...

Data: 2009-03-27 22:33:43
Autor: Padre
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
Pozdr. - J

No to chyba zaraz będzie miał negatywa...

Data: 2009-03-27 23:09:28
Autor: JoteR
"Padre" napisał:

Kupiłem z Allegro od tego gościa z USA (nie ma negatywów):
Pozdr. - J

No to chyba zaraz będzie miał negatywa...

Za co? Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o pojemności 16GB?

JoteR

Data: 2009-03-27 15:30:28
Autor: Janeo

Data: 2009-03-27 15:32:27
Autor: Janeo
"Padre" napisał:

> No to chyba zaraz będzie miał negatywa...

Za co? Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o
pojemności 16GB?

JoteR

Nie podawałem swojej aukcji, ale tam jest bliźniacza, za
przeproszeniem ślepy jestes waćpan? :-)
http://www.allegro.pl/item587497483_swivel_16gb_pendrive_16_drive_pamiec_usb_mini_usa.html
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 01:40:59
Autor: JoteR
"Janeo" napisał:

[...]

Najwyraźniej ślepy, bo nigdzie nie widzę tam informacji podanej wprost, że oferowany pendrive ma pojemność 16 GB. Owszem, są tam podane transfery, lista obsługujących go systemów, nawet rozmiary - oraz oczywiście marketingowy bełkot z elektronicznego tłumacza. Natomiast nigdzie w treści aukcji *nie ma* informacji o pojemności. A jeśli jako informację o pojemności traktujesz tytuł tej (i bliźniaczych) aukcji oraz kategorię - cóż, życzę wielu udanych zakupów.
Aha, i żeby było jasne - absolutnie nie bronię sprzedawcy. Bo na pierwszy rzut oka przecież widać, że to wałek jakich wiele na, za przeproszeniem, Allegro. Brak opakowania, brak jawnej informacji o pojemności, sugestia zawarta w tytule, że może to być 16 GB, lokalizacja (Online - ROTFL), ordynarne dorabianie na kosztach przesyłki (limit 2 szt.), no i ten język - klasyczny dres, jakich mnóstwo na tym bazarze w dziale GSM i pamięci flash. Zresztą widać to po komentarzach o wciskaniu podróbek, ktoś nawet złożył doniesienie na Policję, ale cóż - ludzie kupują, bo 20 zł taniej niż w sklepie.

JoteR

Data: 2009-03-27 23:35:43
Autor: Janeo
On 28 Mar, 01:40, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
ale cóż - ludzie kupują, bo 20 zł taniej niż w sklepie.
W sklepie są wielkie krowy o dług. 6 - 7 cm i dlatego kupiłem tem
malutki.
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 02:18:03
Autor: Padre
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Aha, i żeby było jasne - absolutnie nie bronię sprzedawcy. Bo na pierwszy rzut oka przecież widać, że to wałek jakich wiele

Bronisz, bronisz, bo twierdzisz że nie należy mu się negatyw. Według ciebie to jak towar jest podejrzany to zrobienie z kogoś wała jest zgodne z regulaminem i zasługuje na pozytywny komentarz?

Data: 2009-03-28 02:30:44
Autor: JoteR
[OT] Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
"Padre" napisał:

Aha, i żeby było jasne - absolutnie nie bronię sprzedawcy. Bo na pierwszy rzut oka przecież widać, że to wałek jakich wiele

Bronisz, bronisz, bo twierdzisz że nie należy mu się negatyw.

Nie przekręcaj. Nie twierdzę, że się nie należy, tylko pytam: za co? Konkretnie? I zapytam jeszcze raz: gdzie w *opisie* i *danych technicznych* sprzedawanego przedmiotu jest informacja o jego pojemności?

Według ciebie to jak towar jest podejrzany to zrobienie z kogoś wała
jest zgodne z regulaminem i zasługuje na pozytywny komentarz?

Gdyby robienie "w wała" było niezgodne, to połowa wszystkich aukcji by już wisiała ;-)
Ale o tym możemy porozmawiać na apa, tutaj takie bicie piany w niczym nie pomoże już wątkotwórcy.

JoteR

Data: 2009-03-27 22:28:27
Autor: Janeo
On 28 Mar, 02:30, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"Padre" napisał:

> [...]

wisiała ;-)
Ale o tym możemy porozmawiać na apa, tutaj takie bicie piany w niczym nie

JoteR, naprawdę przeginasz pałę i nie znasz się na handlu. Tytuł jest
częścią oferty. Szukasz dziury w całym.
Odnośnie "wała" - nie wszyscy są takimi gapami że od razu dawali na
dzień dobry pozytywy, jednak on je za te pendrive'y ma.
PS: a jednak gość odpisał maila z prośbą o pilne odesłanie do USA z
tym plikami co nie chcą się otwierać - czyli wyraził wolę rozwiązania
problemu.
Wniosek - nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Oczywiście nie wiem jak
to się skończy, ale promyk nadziei jest.
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 12:33:48
Autor: JoteR
"Janeo" napisał:

JoteR, naprawdę przeginasz pałę i nie znasz się na handlu.

Owszem, nie znam się na handlu chińskim badziewiem na (za przeproszeniem) Allegro, więc być może dlatego wszystkie zakupione przeze pendrive mają mniej więcej deklarowaną pojemność ;->

PS: a jednak gość odpisał maila z prośbą o pilne odesłanie do USA
z tym plikami co nie chcą się otwierać - czyli wyraził wolę rozwiązania
problemu.
Wniosek - nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.

Nie ja przecież napisałem, że należy mu się negatyw ;-). Po prostu, ja bym u niego nie kupił i tyle w tym temacie. A przytoczone przeze mnie zastrzeżenia może posłużą jakiemuś innemu potencjalnemu kupującemu do przeanalizowania tego typu aukcji i zapalą odpowiednio wcześniej lampki alarmowe.

JoteR

Data: 2009-03-28 09:13:54
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 02:30, Użytkownik JoteR napisał:
"Padre" napisał:

[...]

Masz jakieś problemy z czytaniem ?
Na początku opisu widzę: "* 16GB SWIVEL PENDRIVE", w tytule masz:
"SWIVEL 16GB PENDRIVE" i na fotce przy towarze stoi "16GB".
Chcesz napisać że to 16GB to nie pojemność tylko odległość
kątowa od sprzedającego ?   :-)

[...]

Patrząc z boku i znając opinie tylko jednej strony trudno ocenić
jak jest naprawdę. Ale z jednym się zgadzam tekst "JEST NOWY,
WYSYLANY JEST BEZ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA" oznacza że nie wszystko
jest w porządku. Brak oryginalnego opakowania oznacza że towar
nie jest nowy lub nie jest sprawny lub jedno i drugie.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-28 01:31:48
Autor: Janeo
On 28 Mar, 09:13, RadoslawF <radosla...@gazeta.pl> wrote:
Brak oryginalnego opakowania oznacza że towar
nie jest nowy lub nie jest sprawny lub jedno i drugie.
Nieprawda - może być z tzw. bulk - czyli lotu hurtowego.
Prosto z ogromnego kartonu, a ten z ogromnej palety :-)
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 10:46:40
Autor: Grzegorz Krukowski
Kłopot z pendrive 1 6GB - Norton nie mo że wyleczyć
On Sat, 28 Mar 2009 01:31:48 -0700 (PDT), Janeo <janeo100@gmail.com>
wrote:

[...]
Tyż prawda, ale ów autor podaje jeszcze jedną informację po której
powinny ci się zapalić lampki ostrzegawcze - ,,NA PENDRIVE DAJE
7-DNIOWA GWARANCJE ROZRUCHOWA'' - jak to połączysz z brakiem
opakowania, etc. to zakup może być OK,może nie być OK - należy się z
tym liczyć.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-03-28 03:21:18
Autor: Janeo
On 28 Mar, 10:46, Grzegorz Krukowski <registered.u...@op.pl> wrote:
[...]
Co wyście się tego braku opakowania uczepili!
 Z punktu widzenia sklepowego detalicznego klienta to może być
podejrzane, ale nic błędniejszego. To może być zakup zupełnie dobrego
towaru, ale nie przeznaczonego do detalu, prosto z fabryki. W skrajnym
przypadku nie zdziwiłbym się, że kupiony w kartonach na wagę.
Co do 7-dniowej gwarancji... co cóż, to może być sytuacja w której
człowiek, który sprzedaje nie zajmuje się tymi urządzeniami na codzień
i nie chce brać strupa na głowę na rok czy pięć. Kupił na wagę,
sprzedał i koniec.
Z jednym się zgodzę. Jak mi wysiądzie za kilka miesięcy (rok, dwa?),
to już moje ryzyko.
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 17:18:32
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 11:21, Użytkownik Janeo napisał:
[...]

Na allegro obowiązuje jedna zasadaograniczonego zaufania,
jak sprzedający pisze że  nie zna stanu czy nie potrafi
sprawdzić ale kiedyś był dobry to zawsze zakładamy że
towar jest niesprawny.
Taka zasadę rozciągamy na inne sytuacje takie jak ta opisywana
w tym wątku. Jeśli nie ma opakowania to zakładamy że są to
zwroty po serwisowe lub egzemplarze które nie przeszły
w fabryce kontroli jakości więc i nie dostały firmowego
opakowania. 7 dniowa gwarancja tylko na rozruch też powinna
robić za czerwone ostrzegawcze światełko.

[...]

Ale przyznasz że gość wtrynił ci bubla, wiadomo że jesteś stratny
więc nie broń swojego sposobu oceniania ludzi bo jak widać
jest błędny.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-28 11:26:56
Autor: miab
"Padre" napisał:

[...]

Albo ze walizę tego ktoś nabył w Chinach okazyjnie po dolarze za sztuke z
ichniejszej bazarowej produkcji podbijajacej pozornie pojemność.

miab

Data: 2009-03-28 04:05:18
Autor: Janeo
On 28 Mar, 11:26, "miab" <miw...@wp.pl> wrote:
Albo ze walizę tego ktoś nabył w Chinach okazyjnie po dolarze za sztuke z
ichniejszej bazarowej produkcji podbijajacej pozornie pojemność.
Czy "podbija", sie dopiero okaże. Produkcja chińska tania - nieraz
dobra, nieraz zła. Tu innym jak widać z komentarzy działa.
Myślę, że nie ma co dalej gdybać i przedłużać wątku, nie mając kart w
ręku.
KONIEC - pozdr. - J

Data: 2009-03-28 12:20:59
Autor: JoteR
"RadoslawF" napisał:

I zapytam jeszcze raz: gdzie w *opisie* i *danych technicznych* sprzedawanego przedmiotu jest informacja o jego pojemności?

Masz jakieś problemy z czytaniem ?

Nie, dlatego widzę wyraźną różnicę pomiędzy omawianą aukcją a np. tą:
http://allegro.pl/item584657779_pendrive_16gb_patriot_xporter_xt_19_32mbs_gratis.html
Tam w specyfikacji stoi jak byk: "Pojemność: 16 GB".
A teraz wytęż wzrok i znajdź taki (lub podobny) tekst w *opisie* lub *specyfikacji* produktu na tamtej aukcji.

Na początku opisu widzę: "* 16GB SWIVEL PENDRIVE", w tytule masz:
"SWIVEL 16GB PENDRIVE" i na fotce przy towarze stoi "16GB".

O drzazgach i napisach na płocie już pisałem w sąsiednim poście ;-)

Chcesz napisać że to 16GB to nie pojemność tylko odległość
kątowa od sprzedającego ?   :-)

Nieważne, co ja chcę napisać, ważne jest, czego sprzedający nie chciał napisać wprost.

JoteR

Data: 2009-03-28 17:25:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 12:20, Użytkownik JoteR napisał:

[...]

Są ludzie którzy wiedzą że 16GB oznacza pojemność a pochmurne niebo.

Na początku opisu widzę: "* 16GB SWIVEL PENDRIVE", w tytule masz:
"SWIVEL 16GB PENDRIVE" i na fotce przy towarze stoi "16GB".

O drzazgach i napisach na płocie już pisałem w sąsiednim poście ;-)

To traktujesz napis na płocie który nie wiadomo kto i nie wiadomo
kiedy zrobił na równi z opisem aukcji w przypadku której jest znana
osoba odpowiedzialna ?

Chcesz napisać że to 16GB to nie pojemność tylko odległość
kątowa od sprzedającego ?   :-)

Nieważne, co ja chcę napisać, ważne jest, czego sprzedający nie chciał napisać wprost.

Bez przesady, każdy sąd uzna że te "16GB" oznaczało pojemność
a nie co innego. A że sprzedający może zakładać że za 100zł
nikt nie będzie chciał się bujać po komisariatach o sądach
już nie wspomnę to inna sprawa.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-28 19:15:58
Autor: JoteR
"RadoslawF" napisał:

Są ludzie którzy wiedzą że 16GB oznacza pojemność a pochmurne niebo.

Mhm, a potem tworzą takie wątki jak ten...

To traktujesz napis na płocie który nie wiadomo kto i nie wiadomo
kiedy zrobił na równi z opisem aukcji w przypadku której jest znana
osoba odpowiedzialna ?

Tak. Dla mnie każdy sprzedający na (za przeproszeniem) Allegro w dziale m. in.  GSM, kart pamięci, kosmetyków i jeszcze paru innych jest z założenia handlarzem złomem bądź podróbkami, ergo: naciągaczem. I dopóki nie udowodni za pomocą rzetelnego opisu aukcji i stroną "O mnie" że jest inaczej - tak go traktuję. A w rozpatrywanej aukcji brak zarówno jednego jak i drugiego, co więcej - parę innych elementów, takich jak lokalizacja, zmultyplikowane konta i charakterystyczna polszczyzna (KLIJENTA) wskazuje na pospolitego dresa z okolic GSM.

Bez przesady, każdy sąd uzna że te "16GB" oznaczało pojemność
a nie co innego.

Dobrze, namawiaj dalej do tak bezkrytycznego postrzegania ofert handlowych. W sumie to dobrze, tacy wystrychnięci na dudka nieszczęśnicy napędzają ruch na grupie i kolega Zenobiusz "Likwidator" Zimny nie będzie już miał argumentów za likwidacją pl.comp.pecet ;-)

A że sprzedający może zakładać że za 100zł
nikt nie będzie chciał się bujać po komisariatach o sądach
już nie wspomnę to inna sprawa.

I to jest clou całej sprawy. Jeden zorientuje się od razu i wtedy handlarzyna wyśle mu sprawny pendrive, a dziesięciu innych wrzuci na pendrive film ~700 MB, uzna że wszystko w porządku, a jak po jakimś czasie obudzą się z ręką w nocniku - mogą wnosić "lekramację do składu węgla", 7 dni "gwarancji rozruchowej" minęło.

JoteR

Data: 2009-03-28 21:25:45
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 19:15, Użytkownik JoteR napisał:

[...]

I pomyśleć że znajomi o mnie mówią że przesadzam z podejrzeniami
o nieuczciwość większość sprzedających.

[...]

Nie namawiam do bezkrytycznego.
Ja nie skorzystał bym z usług tego sprzedawcy z powodu:
"KAZDA PRZESYLKA POSIADA POTWIERDZENIE NADANIA ALE NIE
ODBIORU WIEC NIE ODPOWIADAM ZA PRACE POCZTY-wybor nalezy
do Ciebie" co w wolnym tłumaczeniu znaczy że wysyła normalnym
listem i nie bierze odpowiedzialności za ewentualne problemy
z pocztą. A w pewnych przypadkach może oznaczać że sprzedający
nic nie wyśle. Za takie teksty to aukcje powinni wieszać ale
Allegro żyje też z oszustów nie tylko z uczciwych sprzedawców.

[...]

Jak rozumiem zakładający ten wątek nie zorientował się w tym
terminie. Suma jest niewielka, powiedział bym że wiedzę
zanabył w miarę tanio.  :(

Pozdrawiam

Data: 2009-03-28 21:43:40
Autor: JoteR
"RadoslawF" napisał:

I pomyśleć że znajomi o mnie mówią że przesadzam z podejrzeniami
o nieuczciwość większość sprzedających.

A ja wstawiłem do autokorekty dodawanie zwrotu "(za przeproszeniem)" przed każdym wystąpieniem słowa (za przeproszeniem) Allegro ;-P Możesz pokazać to znajomym ;->

Jak rozumiem zakładający ten wątek nie zorientował się w tym
terminie. Suma jest niewielka, powiedział bym że wiedzę
zanabył w miarę tanio.  :(

E, nie jest tak źle, sprzedawca przecież zareagował propozycją rozpatrzenia reklamacji. Ale niezależnie od jej wyniku - pozytyw zostanie a interes będzie kręcił się dalej...

JoteR

Data: 2009-03-28 23:03:27
Autor: Janeo
On 28 Mar, 22:43, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
E, nie jest tak źle, sprzedawca przecież zareagował propozycją rozpatrzenia
reklamacji. Ale niezależnie od jej wyniku - pozytyw zostanie a interes
będzie kręcił się dalej...
Jeszcze raz pragnę zwrócić uwagę, że są tam dziesiątki osób, które nie
dały mu "pozytywa" na dzień dobry.
Więc interes NIE KRĘCI MU SIĘ NA PODSTAWIE TEGO JEDNEGO MOJEGO... bez
przesady, takiego wpływu na interesy innych nie mam, inaczej bym się
przeflancował na doradcę finansowego :-))
Pozdr. - J

Data: 2009-03-28 02:11:34
Autor: Padre
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

No to chyba zaraz będzie miał negatywa...

Za co? Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o pojemności 16GB?

Jeśli tytuł aukcji to 16GB pendrive... to niby co ma byc przedmiotem aukcji?

Daruj sobie polemikę na tym poziomie bo uczciwszy uszy pieprzysz dla samego pieprzenia...

Data: 2009-03-28 02:23:10
Autor: JoteR
"Padre" napisał:

Gdzie tam jest napisane, że przedmiotem aukcji jest pendrive o pojemności 16GB?

Jeśli tytuł aukcji to 16GB pendrive... to niby co ma byc przedmiotem aukcji?

Zatem przyjmij serdeczne wyrazy współczucia, gdyż wyciąganie drzazg z napletka musi być chyba bolesne? Bo wszak na co drugim płocie widnieje napis DUPA.

Daruj sobie polemikę na tym poziomie bo uczciwszy uszy pieprzysz dla samego pieprzenia...

Grzecznie zapytałem, ale skoro w odpowiedzi zachowujesz się jak dres - to będę traktował cię jak dresa.

JoteR

Data: 2009-03-28 20:14:26
Autor: Padre
JoteR pisze:
"Padre" napisał:

[...]

No to przyznam Ci rację, grzecznie pieprzysz...
Możesz mnie traktować jak dresa albo cokolwiek innego ale ja po prostu jestem już za stary na polemizowanie z kimś kto używa argumentów na poziomie przemądrzałego gimnazjalisty co potwierdza porównanie z użyciem płotu, dupy i napletka. Z pewnościa masz bardzo wysokie mniemanie o własnej inteligencji i masz prawo z takim mniemaniem pozostać.

Osobiście wolę rozmawiać z tymi którzy używają czasem dosadnych sformułowań niż z tymi których wypowiedzi są grzeczne acz pozbawione sensu.

Data: 2009-03-28 13:23:12
Autor: Feromon

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gqjiqu$n9h$1inews.gazeta.pl...
"Padre" napisał:

[...]

I przeczytajcie jeszcze:
* paczka idzie 7 dni* w kontekście * daję 7 dniową gwarancję rozruchową * :)))))))

Feromon

Data: 2009-03-28 17:26:25
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-03-28 13:23, Użytkownik Feromon napisał:

I przeczytajcie jeszcze:
* paczka idzie 7 dni* w kontekście * daję 7 dniową gwarancję rozruchową * :)))))))

Pozdrawiam

Data: 2009-03-27 23:02:56
Autor: miab
Janeo wrote:
[...]

Tu zdaje sie podobna historia:
http://forum.cdrlab.pl/hdd-flash/7735-pendrive-swivel-16gb.html

miab

Data: 2009-03-27 15:09:58
Autor: Janeo
On 27 Mar, 23:02, "miab" <miw...@wp.pl> wrote:
Tu zdaje sie podobna historia:http://forum.cdrlab.pl/hdd-flash/7735-pendrive-swivel-16gb.html
Chyba z tego samego źródła, bo "SWIVEL 16GB".
U mnie w przeciwieństwie, formatowanie przebiegło bez przeszkód,
sy6stem pokazuje 16GB - no właśnie, tylko pokazuje :-)
Pozdr. - J

Data: 2009-03-29 22:54:19
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:cfd97dd6-8fef-4a6c-9a13-46da37238ffcv38g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

 No zawsze jeszcze można wpisać polecenie "Diskmgmt.msc", w menu -> uruchom...
Przez panel sterowania to się "przebija" jak się nazwy zapomni.

Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
do kosza, ale jest OK.

    A ja zawsze myślałem, że od tego się zaczyna. Ba. wystarczyło kliknąć prawym klawiszem na ikonie pen-a i wybrać formatowanie.

Data: 2009-03-29 22:27:04
Autor: Janeo
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wylec zyć
On 29 Mar, 22:54, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st>
wrote:
wystarczyło kliknąć prawym klawiszem na ikonie pen-a i wybrać formatowanie.
Tak jest dla a:\ , nie dla flash dysku

Data: 2009-03-30 06:37:22
Autor: Clive Codringher
zyć

wrote:
> wystarczyło kliknąć prawym klawiszem na ikonie pen-a i wybrać
> formatowanie.
Tak jest dla a:\ , nie dla flash dysku

U mnie się jest taka funkcja, więc po prostu z tym Twoim jest coś nie
tak.

--

Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć