Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć

Data: 2009-03-27 19:59:28
Autor: Rafał Łukawski
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
Janeo wrote:
Witam,
Mój nowozakupiony pendrive zaczął fiksować, próbowałem go wyleczyć
Nortonem, najpierw poprawiał, teraz nie chce poprawić, jedynie
zdiagnozował:
http://strony.aster.pl/janeo/Zrzut_ekranu-1.jpg
Dodam, że wskazanego folderu \FOUND.000 nie mogę skasować.

Macie jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?
Jeśli chcieć sformatować na nowo na FAT32, to jakim programem? (mój

XP i Vista maja narzędzia do zarządzania dyskami (dostępne przez panel sterowania->Zarządanie komputerem itd).

Klikasz na dysk, menu kontekstowe, wybierasz formatuj. Czy o coś innego Ci chodzi ?

pzdr
r.

Partition Magic go nie wykazuje, choć Windows owszem).
Pozdr. - J

Data: 2009-03-27 12:17:23
Autor: Janeo
On 27 Mar, 19:59, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:
XP i Vista maja narzędzia do zarządzania dyskami (dostępne przez panel
sterowania->Zarządanie komputerem itd).

Klikasz na dysk, menu kontekstowe, wybierasz formatuj. Czy o coś innego
Ci chodzi ?
No chciałbym sformatować, ale w WinXP nie widze takiej opcji na dysk
wymienny. Szukam w panel sterowania->Zarządzanie komputerem, jest
Flash Disk ale w menu kontekstowym brak formatowania.
Na "Mój komputer" też nie ma takiej opcji w menu kontekstowym.
J.

Data: 2009-03-27 12:29:33
Autor: Janeo
Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wylec zyć
..... odpaliłem próbną wersję Paragon Partition Manager i dostałem
komunikat, że nie może formatować:
http://strony.aster.pl/janeo/Zrzut_ekranu-2.jpg
Co się stało? Już nie mam siły :-(((...
Pozdr. - J

Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć