Data: 2012-02-27 01:39:33 | |
Autor: Jarecki | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 10:22:14 UTC+1 u¿ytkownik Marcin N napisa³:
Korzystaj±c z piêknej pogody (+5,brak ¶niegu, wilgotno¶æ 70% i porywisty wiatr) - pojecha³em siê przejechaæ motórem. Mia³em podobne problemy w du¿ym Bandicie. Pomog³o zamontowanie podgrzewania ga¼ników - nie wiem czy masz to w swoim Fazerze. Pa³owa³em siê z czyszczeniem i regulacj± ga¼ników jedn± jesieñ i pó³ zimy. Dopiero jeden m±dry mechanik podpowiedzia³ co zrobiæ i jak rêk± odj±³. Podgrzewanie to ¶ruby z elementem oporowym wkrêcane w ka¿dy ga¼nik i po³±czone z czujnikiem temp. U mnie drogo wychodzi³ ca³y komplet wraz z kablami, wiêc podgrzewacze posz³y z jakiego¶ rozbitka, a w serwisie mechanik zrobi³ mi okablowanie plus rêczny prze³±cznik. Ca³o¶æ wysz³a ze 200. Jarecki |
|
Data: 2012-02-27 10:49:29 | |
Autor: AZ | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
On 02/27/2012 10:39 AM, Jarecki wrote:
A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent? Moje Keihiny dawa³y radê przy -15 a podgrzewanie jest ale wodne wiêc jedynie chroni przed zamarzaniem w czasie pracy. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 03:04:50 | |
Autor: Jarecki | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu poniedzia³ek, 27 lutego 2012, 10:49:29 UTC+1 u¿ytkownik Artur Zabroñski napisa³:
On 02/27/2012 10:39 AM, Jarecki wrote: W mordê, teraz nie pamiêtam, ale chyba Mikuni. No tak, zapomniawszy ¿e Fazer wod± ch³odzony. W Bandicie by³y problemy tylko na starcie i kilka/kilkana¶cie minut po odpaleniu. Dopóki silnik siê nie nagrza³, a od niego ga¼niki, to prycha³, strzela³, jechaæ nie chcia³. Potem jazda i nastêpne odpalenia spoko. Byæ mo¿e w tym Fazerze nie ma wodnego podgrzewania. Trzeba by sprawdziæ :) Jarecki |
|
Data: 2012-02-27 12:12:42 | |
Autor: Marcin N | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu 2012-02-27 12:04, Jarecki pisze:
W dniu poniedzia³ek, 27 lutego 2012, 10:49:29 UTC+1 u¿ytkownik Artur Zabroñski napisa³: Za m±dre to dla mnie. Ja prosty kierownik jestem: tu gaz, tam hamulec i jazda. Liczy³em na poradê: zmniejsz ssanie o 20% i odkrêæ gaz o 10%. Z drugiej strony by³em gotów pos³uchaæ Kucza - i daæ do czyszczenia ga¼niki. Samodzielne czyszczenie mnie przerasta. |
|
Data: 2012-02-27 12:14:33 | |
Autor: AZ | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
On 02/27/2012 12:12 PM, Marcin N wrote:
Na zatkane ga¼niki to nie pomo¿e :-) > Z drugiej strony by³em gotów pos³uchaæ Kucza - i daæ do czyszczenia> A nastêpnej zimy albo spuszczaj/wypalaj paliwo z ga¼ników albo odpalaj co 2 tygodnie moto. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 17:11:02 | |
Autor: Ivam | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
U¿ytkownik "Marcin N" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jifof2$mgp$1@news.task.gda.pl...
Za m±dre to dla mnie. To moja - posiadacza starego fzs'a - rada: wez ssanie na maksa, bez gazu - do temp. ~10* musi odpalic. Jak jest cieplej to daj mniej ssania a troszeczke gazu. Tym sposobem przy tych upalach, ktore byly w zeszlym roku ja odpalalem bez ssania. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-02-27 12:34:35 | |
Autor: Kuczu | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu 2012-02-27 10:49, AZ pisze:
A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent? Mikuni -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-02-27 12:37:23 | |
Autor: AZ | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
On 02/27/2012 12:34 PM, Kuczu wrote:
Mo¿e ta konstrukcja ma problem przy niskich temperaturach w sensie, ¿e co¶ przymarza?A jakie ga¼niki by³y w tym Bandycie? W sensie producent? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 12:53:35 | |
Autor: Kuczu | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu 2012-02-27 12:37, AZ pisze:
On 02/27/2012 12:34 PM, Kuczu wrote: Nie, tam sa chyba BST36SS. Przymarznac moze co najwyzej syf z woda ktory znajduje sie na dnie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-02-27 13:01:25 | |
Autor: AZ | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
On 02/27/2012 12:53 PM, Kuczu wrote:
No chyba, ¿e tak. Ja czyszczê co rok, tzn. wyczy¶ci³em raz po kupnie, i po roku ale nie by³o co czy¶ciæ wiêc w tym roku sobie darujê, jak regularnie moto je¿d¿one to raczej nie maj± szans w rok zarosn±æ. No i te¿ kwestia rozpylania zimnego paliwa w zimnym powietrzu a tu ju¿ chyba konstrukcja ma znaczenie? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 13:28:38 | |
Autor: Marcin N | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu 2012-02-27 13:01, AZ pisze:
On 02/27/2012 12:53 PM, Kuczu wrote: Z tego, co piszecie - Ty i Kuczu - to nieprawdziwe s± s³owa Jareckiego, ¿e czyszczenie nie pomo¿e? Kuczu, ró¿nica bêdzie zauwa¿alna? Czy mog± istnieæ inne powody takiego zachowania motocykla? |
|
Data: 2012-02-27 05:40:50 | |
Autor: Jarecki | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
W dniu poniedzia³ek, 27 lutego 2012, 13:28:38 UTC+1 u¿ytkownik Marcin N napisa³:
W dniu 2012-02-27 13:01, AZ pisze: Uwa¿aj co piszesz: - zarzucasz mi k³amstwo - moje s³owa s± prawdziwe. Mojemu B12 podgrzewacze pomog³y. - wmawiasz wszystkim, ¿e napisa³em co¶, czego nie napisa³em. Nigdzie nie napisa³em, ¿e czyszczenie nie pomo¿e. W moim przypadku nie pomog³o. Tak ku pamiêci, bo w necie nic nie ginie :) Jarecki |
|
Data: 2012-02-27 21:26:50 | |
Autor: Kuczu | |
KÅ‚opot z zapalaniem w niskich tempera turach | |
W dniu 2012-02-27 14:40, Jarecki pisze:
Uważaj co piszesz: Norma, ten gosc tak juz ma. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-02-27 13:35:56 | |
Autor: AZ | |
K³opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
On 02/27/2012 01:28 PM, Marcin N wrote:
> Nie ma tu ¿adnej magii, ssanie+rozrusznik, bez ¿adnego otwierania przepustnicy (ssanie polega na wiêkszej dawce paliwa) wiêc otwieraniem przepustnicy psujesz ssanie. Nikt Ci zdalnie nie powie czy to akurat zaro¶niête ga¼niki, mo¿liwe, ¿e s± zaro¶niête dysze od ssania i jest tak jakby¶ odpala³ bez ssania, mo¿esz spróbowaæ te¿ przytkaæ wlot powietrza przy zimnym starcie i zobaczyæ efekt. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 17:32:41 | |
Autor: Kuczu | |
KÅ‚opot z zapalaniem w niskich tempera turach | |
W dniu 2012-02-27 13:35, AZ pisze:
ssanie polega na większej dawce paliwa Ssanie polega na wzbogaconej mieszance. Raz bedzie to wieksza dawka paliwa, w innym pojezdzie zas (wiekszosc aut gaznikowych) zdlawiony przeplyw powietrza. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-02-27 17:37:41 | |
Autor: AZ | |
KÅ‚opot z zapalaniem w niskich tempera turach | |
On 02/27/2012 05:32 PM, Kuczu wrote:
Automatycznie napisałem jak jest u mnie. Dzięki za doprecyzowanie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-27 17:41:07 | |
Autor: Grzybol | |
KÅ‚opot z zapalaniem w niskich temperaturach | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:jigb7a$6gm$1inews.gazeta.pl... W dniu 2012-02-27 13:35, AZ pisze: ssanie polega na większej dawce paliwaSsanie polega na wzbogaconej mieszance. Cholera, to ta pani co mi ostatnio to robiła, to se chciała tylko mieszanke wzbogacić. A ja gupi myślałem że to z miłości... -- Grzybol |