Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK

Data: 2013-06-07 20:56:40
Autor: sunwick
Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
mam to samo, probowalem 2 razy  i nie dalo sie zaplacic, pin
niezgodny!

3ci raz boje sie bo myslalem ze zablokuje mi karte.
ile razy mozna zly pin wpisywac?

juz myslalem zeby ta kase wyciagnac placac nia przez neta i tyle.

Data: 2013-06-07 21:35:55
Autor: zgred
KĹ‚opotliwa karta prepaid payback z 50 za500 BZWBK
W dniu 2013-06-07 20:56, sunwick pisze:
[...]

Nie zadziałałoby. Też próbowałem ;)
Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-06-07 15:17:37
Autor: eisenberg
W dniu pi±tek, 7 czerwca 2013 21:35:55 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
W dniu 2013-06-07 20:56, sunwick pisze:

/.../
> juz myslalem zeby ta kase wyciagnac placac nia przez neta i tyle.

Nie zadziałałoby. Też próbowałem ;)

Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

Wyci±gn±łem bez problemu przez mPay

Data: 2013-06-08 01:31:37
Autor: Artur Kubit
KĹ‚opotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

Dokładnie i jedynie tak.

Data: 2013-06-08 02:41:33
Autor: pws
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 01:31:37 UTC+2 użytkownik Artur Kubit napisał:
> Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w > bankomacie BZWBK.

Dokładnie i jedynie tak.

Potwierdzam.

Data: 2013-06-08 10:42:29
Autor: sunwick
Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
Nie zadziałałoby. Też próbowałem ;)
Metoda, która u mnie odetkała, to jednak nadanie PINu i *AKTYWOWANIE* w bankomacie BZWBK.

bez problemu doladowalem przed chwila konto w tel. za pomoca tej karty
w serwisie blue.pl - wiec mozna przez neta jakos to wykorzystac.

Kłopotliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK