K這potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK

Data: 2013-06-11 06:02:54
Autor: Zespol BZWBK
K這potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu pi徠ek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 u篡tkownik zgred napisa:
Dosta貫m miesi帷 temu, "uaktywni貫m" SMSem nadaj帷 PIN. Dosta貫m potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowa這 "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zacz掖em sprawdza "zbli穎ne" PINy, bo mog這 mi si co omskn望, nadal bezskutecznie. W ko鎍u poszed貫m do oddzia逝. Mi豉 pani powiedzia豉, 瞠 "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba pr鏏owa nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowa豉 podej軼ie do bankomatu. Tam PIN okaza si dobry i mo積a by這 nacisn望 "aktywuj kart" i przeczyta pozytywne potwierdzenie. Po chwili kart ju da這 si p豉ci w sklepie. Na marginesie: niech mi kto powie ile pkt闚 payback leci za zakupy? Kiedy uzna貫m, 瞠 to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt PB = 1 grosz). -- Dzi瘯uj. Pozdrawiam. Zgred.

@Zgred, po zmianie numeru PIN do karty za po鈔ednictwem Serwisu nast瘼uje synchronizacja danych na karcie w nast瘼uj帷y spos鏏:
- nale篡 wybra w bankomacie BZWBK opcj "Aktywacji karty" lub - realizuj帷 transakcj w terminalach obs逝guj帷ych PIN na karcie nale篡 poda dwukrotnie nowy PIN, nast瘼nie za trzeci pr鏏 system zsynchronizuje nowy PIN dla przedmiotowej karty.

Je郵i nie uda這 si to za pierwszym razem, prosimy ponowi pr鏏 realizacji p豉tno軼i.

Odpowiadaj帷 na drug cz窷 pytania:
- 1 punkt PAYBACK przyznawany za ka盥e 5 z warto軼i transakcji bezgot闚kowej
- 100 punkt闚 za rejestracj karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

Pozdrawiamy, Zesp馧 Banku Zachodniego WBK

Data: 2013-06-12 01:15:00
Autor: kks
K這potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:02:54 UTC+2 u篡tkownik Zespol...@bzwbk.pl napisa:
> [...]

- 100 punkt闚 za rejestracj karty w serwisie prepaid.bzwbk.pl

Pozdrawiamy, Zesp馧 Banku Zachodniego WBK

Mam pytanie do zespolu BZWBK wiec:

- Zdefiniowalem PIN do takiej karty na portalu www
- 1 proba w sklepie nieprawidlowy (wpisalem prawidlowy)
- 2 proba w sklepie nieprawidlowy (ale wpisalem inny niz 1szy raz, bo myslalem, ze sie pomylilem stukajac)
- Zaplacilem inna, bo juz nie bylem pewien

Moge teraz isc do bankomatu i aktywowac, czy poniewaz 2ga proba byla nieprawidlowa naprawde zdefiniowac pin na portalu ponownie?

Data: 2013-06-12 10:36:30
Autor: Grzexs
Kopotliwa karta prepaid payback z 50 za500 BZWBK
W dniu 2013-06-12 10:15, kks pisze:
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 15:02:54 UTC+2 u髒ytkownik Zespol...@bzwbk.pl napisa:
W dniu pitek, 7 czerwca 2013 13:07:12 UTC+2 u髒ytkownik zgred napisa:

Dostaem miesic temu, "uaktywniem" SMSem nadajc PIN. Dostaem potwierdzenie SMSem. Potem w sklepie mi odpyskowao "niezgodny PIN". W innym sklepie - podobnie. Wreszcie w sklepie u kolegi zaczem sprawdza "zbli髒one" PINy, bo mogo mi si co omskn, nadal bezskutecznie. W kocu poszedem do oddziau. Mia pani powiedziaa, 髒e "czasami, pomimo takiego komunikatu trzeba pr籀bowa nadal, nawet 4-krotnie". Pani zaproponowaa podejcie do bankomatu. Tam PIN okaza si dobry i mo髒na byo nacisn "aktywuj kart" i przeczyta pozytywne potwierdzenie. Po chwili kart ju髒 dao si paci w sklepie. Na marginesie: niech mi kto powie ile pkt籀w payback leci za zakupy? Kiedy uznaem, 髒e to nie jest warte zachodu ("odzysk" jest na poziomie 1pkt PB = 1 grosz). -- Dzikuj. Pozdrawiam. Zgred.

[...]

Wpisz prawidowy - wywali ci. Wpisz prawidowy - wywali ci albo nie. Wpisz prawidowy - powinno przej. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zaczem paci ta kart, to stwierdzia, 髒e a t kart, to trzeba pr籀bowa a髒 do skutku.

--
Grzexs

Data: 2013-06-12 09:09:00
Autor: quiris
On 2013-06-12, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> wrote:

Wpisz prawidowy - powinno przej. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zaczem paci ta kart, to stwierdzia, 髒e a t kart, to trzeba pr籀bowa a髒 do skutku.

W sumie mo髒e okaza si, 髒e trzeba ten PIN wklepa cztery razy. Po trzech razach terminal czy si z bankiem i synchronizuje PIN. Czwarte wklepanie jest prawidowe, bo karta ma ju髒 zapamitany nowy PIN.

"Jak aktywowa kart debetow lub kredytow?

[...]

Po nadaniu PINu najlepiej pierwsz transakcj wykona w bankomacie, w przypadku transakcji bezgot籀wkowej w sklepie by mo髒e nastpi konieczno *czterokrotnego* wpisania nowego PINu."

http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-odpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty-platnicze.html

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-06-12 07:25:56
Autor: kks
K這potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu 鈔oda, 12 czerwca 2013 11:09:00 UTC+2 u篡tkownik quiris napisa:
On 2013-06-12, Grzexs <> wrote:

> Wpisz prawid這wy - powinno przej嗆. Sprzedawczyni w Lidlu, jak zacz掖em > p豉ci ta kart, to stwierdzi豉, 瞠 "a t kart, to trzeba pr鏏owa a > do skutku".

W sumie mo瞠 okaza si, 瞠 trzeba ten PIN wklepa cztery razy. Po trzech razach terminal 陰czy si z bankiem i synchronizuje PIN. Czwarte wklepanie jest prawid這we, bo karta ma ju zapami皻any nowy PIN.

"Jak aktywowa kart debetow lub kredytow?

[...]

Po nadaniu PINu najlepiej pierwsz transakcj wykona w bankomacie, w przypadku transakcji bezgot闚kowej w sklepie by mo瞠 nast徙i konieczno嗆 *czterokrotnego* wpisania nowego PINu."

http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-odpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty-platnicze.html

-- Pozdrawiam,

Robert

ok - moje pytanie nieco inaczej, bo chce wiedziec na pewno
PIN trzeba wpisac 4x Czy w przypadku wpisania 2gi raz PINu innego niz 1szym razem licznik wpisan do momentu polaczenia z bankiem sie resetuje, czy teoretycznie moge wpisac zly pin w kroku 1 i 2, prawidlowy w 3, nastapi synchronzacja? Innymi slowy - czy terminal laczy sie po 3. wpisaniu PINU (przy czym 1 i 2 sa dowolne, bo i tak jest komunikat o blednym, zas 3 musi byc prawidlowy, bo bedzie nastepowala synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

Data: 2013-06-13 01:06:24
Autor: Zespol BZWBK
K這potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK
W dniu 鈔oda, 12 czerwca 2013 16:25:56 UTC+2 u篡tkownik kks napisa:

> [...]

PIN trzeba wpisac 4x Czy w przypadku wpisania 2gi raz PINu innego niz 1szym razem licznik wpisan do momentu polaczenia z bankiem sie resetuje, czy teoretycznie moge wpisac zly pin w kroku 1 i 2, prawidlowy w 3, nastapi synchronzacja? Innymi slowy - czy terminal laczy sie po 3. wpisaniu PINU (przy czym 1 i 2 sa dowolne, bo i tak jest komunikat o blednym, zas 3 musi byc prawidlowy, bo bedzie nastepowala synchronizacja), czy tez dopiero po 3x wpisaniu tego samego i oczywiscie poprawnego.

@kks - je瞠li karta nie zosta豉 zablokowana, sugerujemy wykonanie jakiejkolwiek operacji w bankomacie BZ WBK z wykorzystaniem nadanego PINu w serwisie www.

Po nadaniu/ zmianie PINu poprzez BZWBK24 mo瞠 zaistnie konieczno嗆 powt鏎zenia nawet 4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej p豉tno軼i kart.

Szczeg馧y dotycz帷e aktywacji karty mo積a znale潭 na naszym blogu >> http://blog.bzwbk.pl/2012/07/jak-aktywowac-karte-debetowa-lub-kredytowa

W razie problem闚, prosimy o kontakt>> https://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html

Pozdrawiamy, Zesp馧 Banku Zachodniego WBK.

Data: 2013-06-13 12:22:03
Autor: Grzexs
[...]

To ja mam pytanie - czemu to wszystko tak strasznie skomplikowane!
--
Grzexs

Data: 2013-06-13 12:37:37
Autor: Maruda
W dniu 2013-06-13 12:22, Grzexs pisze:

To ja mam pytanie - czemu to wszystko tak strasznie skomplikowane!

Po pierwsze primo:
Bo Bank kupi te karty tanio, pewno od jakiego Chiczyka, z obsug "jak wida".
Po drugie:
Bo jak jaki dure jeden z drugim nie da rady, to machnie rk, powie co o darowanym koniu i kasa zostanie w Banku.
Proste?

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-06-13 11:02:38
Autor: quiris
On 2013-06-13, Maruda <maruda@null.com> wrote:
[...]

Jest tylko jeden problem z twoj teori. Spos籀b aktywacji PIN-u ustawionego w internetowym systemie transakcyjnym BZWBK jest identyczny dla kart prepaid, kart debetowych i pewnie r籀wnie髒 dla kart kredytowych, czyli de facto wszystkich kart tego banku.

--
Pozdrawiam,
Robert

K這potliwa karta prepaid payback z 50za500 BZWBK