Klopoty "Katynia " !.

Data: 2009-04-19 17:47:42
Autor: CYC
Klopoty "Katynia " !.
Jak donosi  TW :) , jeden z wiekszych gniotow artystycznych Wajdy " Katyn" nie moze przebic sie na ekrany europejskich kin !.
Jak pisza jedni , film jest za slaby artystycznie aby mogl byc wyswietlany wtedy , kiedy kina  pelne sa dobrych innych filmow i w tej sytuacji  musi przyniesc finansowa klape , drudzy w tym ci , ktorym zalezy na tym aby film przynosil dochody powiadaja , ze jest to zmowa i ze filmu nie dopuszcza sie dla widzow ze wzgledow politycznych , jako film "niewygodny " .
Gdzie lezy prawda ? .
Nie wiem , wiem jednak , ze jest to jeden z najgorszych , jesli nie najgorszy film Wajdy i ze szkoda , ze z tak nosnego i waznego dla nas Polakow tematu zrobiono taki kicz !.

cyc

Data: 2009-04-19 18:37:27
Autor: konserwator
Klopoty "Katynia " !.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gsfh5l$vp4$1news.onet.pl...
[...]

g. sie znasz na kinie i g. na polityce. Gdyby w Katyniu gineli wylacznie zydzi caly swiat by o tym wiedzial a amerykanie by juz nakrecili dziesiatki filmow na ten temat i setki aktorow dostalaby oskary a tak....

rym

Data: 2009-04-19 19:12:48
Autor: cirrus
Klopoty "Katynia " !.
[...]

Masz całkowita racje- "Lenin w październiku" lepszy.

--
stevep

Data: 2009-04-19 20:24:36
Autor: Piotr
Klopoty "Katynia " !.
Dnia Sun, 19 Apr 2009 17:47:42 +0200, CYC napisał(a):

Jak pisza jedni , film jest za slaby artystycznie aby mogl byc wyswietlany wtedy , kiedy kina  pelne sa dobrych innych filmow i w tej sytuacji  musi przyniesc finansowa klape...

Pełne "dobrych filmów"?! Masz na myśli tę "amerykańską" chałę?
pz
Piotr

Data: 2009-04-20 09:47:10
Autor: CYC
Klopoty "Katynia " !.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cj3ugxqr0x3i.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie ! cytuje tylko wypowiedzi dystybutorow .
To zas , ze " Katyn " jest gniotem nie awatliwosci ten , kto ogladal ten film !.
Wajdzie tym razem wydawalo sie , ze sam temat ,no i jego nazwisko zrobi z produkcji dzielo !!.
G....o prawda . Spartolil temat i wyrzucil w blot pieniadze , za ktore moznaby bylo zrobic naprawe dobry film o tej narodowej tragedii !.

cyc

Data: 2009-04-20 10:54:26
Autor: Piotr
Klopoty "Katynia " !.
Dnia Mon, 20 Apr 2009 09:47:10 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Teraz też cytujesz "wypowiedzi dystrybutorów"? pz
Piotr

Data: 2009-04-20 16:49:50
Autor: CYC
Klopoty "Katynia " !.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18vi1028syh4x$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piszac " cytuje " odnioslem sie do postawionego przez Ciebie pytania dotyczacego "dobrych amerykanskich filmow " !!.
czyzby Rydzyk juz calkiem pomieszal CVi w glowie i to taqk , ze nie wiesz o co pytasz |? .

cyc

PS. Uwazasz "Katyn " za dobry film  ?

Data: 2009-04-20 22:46:24
Autor: Piotr
Klopoty "Katynia " !.
Dnia Mon, 20 Apr 2009 16:49:50 +0200, CYC napisał(a):

 Uwazasz "Katyn " za dobry film  ?

Noo, słyszałem, że nic o holokałście nie było...
A to dyskwalifikuje, he, he...
Skąd ja mogę wiedzieć co dla ciebie jest dobre cycu, skoro ty zwalczasz
RM...
pz
Piotr
PS. Filmu nie widziałem.