Klopoty "Katynia " !.

Data: 2009-04-19 18:37:27
Autor: konserwator
Klopoty "Katynia " !.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gsfh5l$vp4$1news.onet.pl...
Jak donosi  TW :) , jeden z wiekszych gniotow artystycznych Wajdy " Katyn" nie moze przebic sie na ekrany europejskich kin !.
Jak pisza jedni , film jest za slaby artystycznie aby mogl byc wyswietlany wtedy , kiedy kina  pelne sa dobrych innych filmow i w tej sytuacji  musi przyniesc finansowa klape , drudzy w tym ci , ktorym zalezy na tym aby film przynosil dochody powiadaja , ze jest to zmowa i ze filmu nie dopuszcza sie dla widzow ze wzgledow politycznych , jako film "niewygodny " .
Gdzie lezy prawda ? .
Nie wiem , wiem jednak , ze jest to jeden z najgorszych , jesli nie najgorszy film Wajdy i ze szkoda , ze z tak nosnego i waznego dla nas Polakow tematu zrobiono taki kicz !.

g. sie znasz na kinie i g. na polityce. Gdyby w Katyniu gineli wylacznie zydzi caly swiat by o tym wiedzial a amerykanie by juz nakrecili dziesiatki filmow na ten temat i setki aktorow dostalaby oskary a tak....

rym

Klopoty "Katynia " !.