K³opoty gwiazdy z motocyklem

Data: 2009-10-30 19:19:09
Autor: sanczeski
K³opoty gwiazdy z motocyklem
mnie komentarze rozpirzy³y:

tego typu sprzêt lubi przy ma³ej prêdko¶ci "waliæ siê w zakrêtach"
albo
Mi to wygl±da na jaki¶ nowy model Triumpha thunderbirda, ale widaæ tu niewiele, tak¿e pewno¶ci nie mam. Z drugiej strony pewne jest to, ¿e thunderbirdy maj± tak dobrze wywa¿on± ramê, ¿e na prawdê trudno o takie wywrotki. No, chyba ¿e Bradd dopiero uczy siê je¼dziæ, albo zapisa³ siê na kurs driftu www.surpriseme.pl/ Lepiej, ¿eby go nie zaskoczy³a moc silnika!

--
sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana

K³opoty gwiazdy z motocyklem