K³opoty z SSD?

Data: 2016-11-02 14:17:54
Autor: Poldek
K³opoty z SSD?
Od jakiego¶ czasu komp mi kaprysi. Z regu³y albo awaria Cinnamona po
której w paru konwulsjach ca³y system siê zawiesza b±d¼ wraca do ekranu
logowania, b±d¼ przy jakiej¶ czynno¶ci mysz± (szczególnie w Operze)
zawiesza siê ca³kowicie z wyj. kursora. Czasem siê zawiesza na dowolnym
etapie uruchamiania systemu. Czasem jaka¶ aplikacja nie chce siê
odpaliæ. Sprawdzi³em RAM memtestem, jest OK.  Wymieni³em kabelek SATA do
dysku :) W koñcu doszed³em do wniosku ¿e jeden z moich dwóch SSD (ten od
systemów) siê koñczy. W zwi±zku z tym mam pytanie - czy s± i jakie s±
typowe objawy padu SSD?

U mnie do by³ komunikat "No OS found" przy próbie uruchomienia komputera i tylko tyle.

K³opoty z SSD?