K³opoty z powi±zaniem karty Visa z PayPal

Data: 2009-03-10 21:07:36
Autor: Borneq
K³opoty z powi±zaniem karty Visa z PayPal
Wraz z kontem w mBanku mam dolarow± eKartê Visa Virtual z dat± wa¿no¶ci 31-10-2012 któr± utworzy³em jaki¶ czas temu. karta jest po to abym móg³ przesuwaæ w obie strony ¶rodki do mBanku i PayPal (konto w euro).
Na www.paypal.com mam listê zadañ do wykonania i zadanie o nazwie "Powi±¿ kartê z kontem PayPal i potwierd¼ j±. Przy powi±zywaniu pokazuje siê data wa¿no¶ci na styczeñ 2009, ustawiam na pa¼dziernik 2012. Jest b³±d "Data wa¿no¶ci: Podaj prawid³ow± datê wa¿no¶ci" albo Wa¿no¶æ Twojej karty kredytowej lub debetowej wygas³a. Zaktualizuj datê wa¿no¶ci karty lub skorzystaj z innej karty" Co siê dzieje?

K³opoty z powi±zaniem karty Visa z PayPal