Kłotnia o policję...

Data: 2009-07-30 09:31:23
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Kłotnia o policję...
Hi!
Kłócę się wła¶nie z koleg± o to, czy i jak policja ma zareagować w
sytuacji, gdy zgłasza się do niej osoba mocno wypita... Wie, że id±c do
domu samodzielnie może spowodować zagrożenie ruchu drogowego. Co powinna
zrobić policja? Pomog±, czy mog± odwieżć tylko na wytrzeżwiałkę?
Aha, taksówek w danej miejscowo¶ci nie ma. Zakładamy, że osoba nie ma komórki, więc nie zadzwoni do znajomych po
pomoc.
Dodatkowo do jego posejsji prowadzi droga bez chodnika i pobocza...

3mcie się...
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2009-07-30 09:35:40
Autor: JD
Kłotnia o policję...
Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <jakec@o2CIACH.pl> napisał w wiadomo¶ci news:18546spwn9w7i.us7uqttedri8$.dlg40tude.net...
[...]

Mnie podwieĽli do akademika, jak się nachlany zgubiłem w Warszawie,
ale to jeszcze byla Milicja. Jak się dzi¶ zachowa Policja,
tego nie wiem.

JD

Data: 2009-07-30 10:23:29
Autor: SDD
Kłotnia o policję...

Użytkownik "JD" <jacek3d@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:h4rikn$9a8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Mnie podwieĽli do akademika, jak się nachlany zgubiłem w Warszawie,
ale to jeszcze byla Milicja. Jak się dzi¶ zachowa Policja,
tego nie wiem.

Moze Twoj tato byl TW ? :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-30 14:16:48
Autor: Robert Tomasik
Kłotnia o policję...
Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <jakec@o2CIACH.pl> napisał w wiadomo¶ci news:18546spwn9w7i.us7uqttedri8$.dlg40tude.net...

To bardzo silnie zależy od tego, na jakiego policjanta trafisz i co bedzie w danym momencie robił. A, i jeszcze, czy w danej meijscowo¶ci jest izba wytrzeĽwień, bo nie w każdej jest i czy dana gmina ma podpisan± z izb± umowę.

Kłotnia o policję...