Klub Inwestora

Data: 2009-09-24 13:58:33
Autor: Klub.Inwestora
Klub Inwestora
Wirtualna społeczność ludzi inwestujących na GPW na naszej - klasie
http://nasza-klasa.pl/profile/12763174

Data: 2009-09-24 23:10:14
Autor: Dombrek
Klub Inwestora

Użytkownik "Klub.Inwestora" <zebolo@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9ftu9$6lv$1inews.gazeta.pl...
Wirtualna społeczność ludzi inwestujących na GPW na naszej - klasie
http://nasza-klasa.pl/profile/12763174

No tak... to się musiało kiedyś stać. Może mi ktoś wytłumaczyć po co ta "społeczność inwestorska"? Czy chodzi o to, by nosić na uczelnię t-shirt z napisem "jestem mega ziom, bo spekuluję na GPW i zapisalem się do NK"? Da się na to chociaż jakieś fajne laski wyrwać? ;)
Dombrek

Klub Inwestora