[lekko OT] Klub przyjaciol trojki

Data: 2009-08-11 13:06:48
Autor: elmer radi radisson
[lekko OT] Klub przyjaciol trojki
topek wrote:

jesli ktos lubi i wychowal sie, jak ja, na trojce, moze wspomoc ta stacje
radiowa bezposrednia wplata na konto. Zaden abonament, ktory idzie na siedziby
i prezesow.
szczegoly pod:
http://www.przyjacieletrojki.org.pl/
Jak mi zamkna trojke, to nie bede mial czego sluchac. Zwlaszcza w aucie (zeby
nie bylo kompletnego offtopu) bo w domu to mozna sobie streaming zapodac (no
chyba, ze ktos streamuje przez UMTS czy HSDPA w aucie :).

To nie chodzi o uratowanie stacji przed zamknieciem, tylko utrzymanie
odpowiedniej kulturalnej oferty programowej. A tutaj.. coz, mam
mieszane odczucia. Lubie trojke i szanuje od mlodego jako stacje
reprezentujaca prawdziwa 'magie radia',  pracuja tam znajomi zajmujacy
sie zreszta m.in. wlasnie osiaganiem celow o ktorych mowa na w/w stronie
ale IMHO taka zbiorka to nie ta droga. Chorobe trzeba leczyc u zrodla a
nie podsypywac proszkiem od czasu do czasu. A dopoki jest to radio
publiczne w ktorego zapisie lezy misyjnosc, nie powinno sie wyreczac
zarzadu ktory potrafil tracic pieniadze na rozne bezmyslne posuniecia,
podajac jako pierwszy przyklad chociazby kombinacje z rozwaleniem
PR BIS (ktora to stacja wlasnie zajmowala sie promowaniem mlodych
artystow) i ich kontynuacje z Radiem Euro. Tutaj przydalaby sie
innego rodzaju akcja.

--

memento lorem ipsum

[lekko OT] Klub przyjaciol trojki