Kluby MC w Warszawie

Data: 2011-06-17 08:10:43
Autor: daveTheBandit
Kluby MC w Warszawie
Witajcie Drodzy
Czytam posty na pl.rec.motocykle juz kilka ladnych lat. Do tej pory
zza oceanu ale jakies trzy tygodnie temu wrocilem do kraju i chyba juz
na dobre. Nie wiem czy to dobre pytanie na grupe ale szukam klubu
motocyklowego w Warszawie lub jej okolicach ktory przygarnal by mnie
pod swoje skrzydla ;) Stad moje pytanie czy jest moze gdzies lista
Warszawskich klubow i zasad w nich obowiazujacych? Ze wzgledu na moj
dlugi pobyt za granica nie wiem za bardzo co i jak,  wiec zwracam sie
z uprzejma prosba o kilka wskazowek jak odnalezc "wlasciwy" klub
(kazdy z pewnoscia jest wlasciwy :)
dzieki!
davepol

Data: 2011-06-17 15:19:09
Autor: AZ
Kluby MC w Warszawie
On 2011-06-17, daveTheBandit <davepol@gmail.com> wrote:
Witajcie Drodzy
[...]

Precle to grupa samozwanczych i niezrzeszonych nigdzie motocyklistow.
Wiec o pomoc w tym temacie bedzie ciezko, podjedz sobie do Route66 na
Prymasa Tysiaclecia tam spotkasz czlonkow to pewnie Ci pomoga.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-17 09:46:29
Autor: daveTheBandit
Kluby MC w Warszawie
On Jun 17, 8:19 am, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2011-06-17, daveTheBandit <dave...@gmail.com> wrote:> Witajcie Drodzy
> [...]

Wiec o pomoc w tym temacie bedzie ciezko, podjedz sobie do Route66 na
Prymasa Tysiaclecia tam spotkasz czlonkow to pewnie Ci pomoga.

No tak wlasnie myslalem ze ten temat tonie bardzo na
pl.rec.motocykle :) Dzieki za sugestie
jedyny lokal motocyklowy ktory pamietam z moich czasow to 2oo i
jeszcze jeden w jakims takim
starym ni to kosciolku czy czyms takim no ale juz bym tam nawet nie
trafil. Dzieki jeszcze raz!
davepol

Data: 2011-06-17 19:58:11
Autor: marider
Kluby MC w Warszawie
On 2011-06-17, daveTheBandit<dave...@gmail.com>  wrote:>  Witajcie Drodzy
[...]

A jednak wlasciwy, co prawda PRECLE MC nie istnieje ale malo co brakuje hehehe....

Mnie sie zdaje ze Road Runners MC ma swoj chapter w Stolycy wiec moze to Cie zainteresuje:  http://www.roadrunnersmc.pl/ . Mialem z nimi przyjemnosc sie posmiac na zlocie u Perunow w Ostrolece w zeszlym roku ;)

Albo zerknij na strone Kongresu i tam poszperaj: http://www.klubymotocyklowe.pl/

Pzdr
--
marider (NN support ;) )
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-06-20 12:12:16
Autor: Mariusz Wozniak
Kluby MC w Warszawie
Uzytkownik "daveTheBandit" <davepol@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:1434b1b6-1e24-473c-ac1d-7987410d04d1@e35g2000yqc.googlegroups.com...
jedyny lokal motocyklowy ktory pamietam z moich czasow to 2oo i

2oo ma sie dobrze caly czas (jesli chodzi ci o ten na Tunelowej).

X.

Data: 2011-06-17 22:05:08
Autor: Piotr May
Kluby MC w Warszawie
W dniu 2011-06-17 17:10, daveTheBandit pisze:
[...]

Czemu ograniczasz sie do Warszawy ? Jesli jestes supportem jakiegos klubu zza oceanu (a domyslam sie ze jestes - po poscie)  to mozesz przeciez dalej dzialac w danym klubie - nawet jesli nie ma on chapteru w Wawie.

Tu masz warszawskie, nie tylko MC.

http://katalog.onet.pl/6034,33518,warszawa-kluby-motocyklowe,r.html

--
piomay