Klucz do kół... "samoróbka"

Data: 2017-10-14 21:43:45
Autor: nadir
Klucz do kół... "samoróbka"
W dniu 2017-10-14 o 06:37, LinFanQri pisze:

2) Przedłużana (500mm) grzechotka 1/2 cala będzie wystarczająca?

Sam używam czegoś takiego + odpowiednia nasadka(bo akurat mam różne rozmiary śrub, w różnych samochodach).

http://allegro.pl/pokretlo-uchylne-1-2-457mm-yato-yt-1242-i6848299613.html

3) A nie lepiej grzechotka (460mm) na 3/4 cala? Będę potrzebował znacznie mniej siły do odkręcenia?

Pewnie można, ale czy ta grzechotka nie rozleci się, szczególnie jak Cię gumiarz nie lubi, to już trudno powiedzieć.
A jak Cię nie lubi, to to powinno dać radę:
http://allegro.pl/pokretlo-uchylne-1-2-630-mm-gwarancja-12-lat-i6390608858.html
oczywiście metr rury też można na to przyłożyć.

Data: 2017-10-15 05:26:06
Autor: LinFanQri
Klucz do kół... "samoróbka"
W dniu 14.10.2017 o 21:43, nadir pisze:
[...]

Ooo! Idę robić zakupy. Dziękuję :)

Data: 2017-10-16 08:14:15
Autor: nadir
Klucz do kół... "samoróbka"
W dniu 2017-10-15 o 05:26, LinFanQri pisze:

Ooo! Idę robić zakupy. Dziękuję :)

Dobież sobie jeszcze do kompletu taką przedłużkę:
http://allegro.pl/przedluzka-1-2-76mm-yato-yt-1246-i6565966008.html
i będzie Pan zadowolony.

Data: 2017-10-15 08:01:15
Autor: Mateusz Viste
Klucz do kół... "samoróbka"
On Sat, 14 Oct 2017 21:43:45 +0200, nadir wrote:
A jak Cię nie lubi, to to powinno dać radę:
http://allegro.pl/pokretlo-uchylne-1-2-630-mm-gwarancja-12-lat-
i6390608858.html
oczywiście metr rury też można na to przyłożyć.

Mam coś podobnego - używam do mocno zapieczonych śrub podwozia. Do odkręcania kół jednak nie polecam - bardzo łatwo obić karoserię (złącze nasadka-rękojeść może przybrać dowolny kąt, więc przy większym nacisku może "zamknąć się" niczym scyzoryk). Do kół zdecydowanie lepiej/wygodniej/
bezpieczniej mieć rękojeść która sztywno odchodzi od nasadki pod stosownym kątem.

Mateusz

Klucz do kół... "samoróbka"