Klucz do wkładu suportowego - Kraków- ktoś ma?

Data: 2013-06-22 04:56:56
Autor: xcmaym
Klucz do wkładu suportowego - Kraków- ktoś ma?
Jak w temacie. Czy ktoś posiada i mógłby mi udostępnić w Kraku? Niestety czeka mnie wymiana i wolałbym nie używać młotka i przecinaka ;)

Pozdrawiam!

Mariusz

Data: 2013-06-22 14:01:00
Autor: xcmaym
Klucz do wkładu suportowego - Kraków- ktoś ma?
Nikt nie ma? Czy wszyscy stosują zasadę: dobry zwyczaj...?

Data: 2013-06-22 16:09:57
Autor: Ignac
Klucz do wkładu suportowego - Kraków- ktoś ma?
W dniu sobota, 22 czerwca 2013 23:01:00 UTC+2 użytkownik xcm...@gmail.com napisał:
Nikt nie ma?

A owszem,każdy ma,ale odkręcanie suportu to szamański rytuał,a
szamańskich narzędzi się nie pożycza,sorki:)

Data: 2013-06-29 09:37:08
Autor: Miłosz K.
Klucz do wkładu suportowego - Kraków- ktoś ma?

Jak w temacie. Czy ktoś posiada i mógłby mi udostępnić w Kraku? Niestety czeka mnie wymiana i wolałbym nie używać młotka i przecinaka ;)

Ja mam dwa. Jeden kupiłem w Czechach, kiedy jeszcze opłacało się stamtąd przywozić rowery i części rowerowe, a drugi na allegro :)

Pozdrawiam, M.

Data: 2013-06-29 14:31:58
Autor: xcmaym
W dniu sobota, 29 czerwca 2013 18:37:08 UTC+2 użytkownik Miłosz K. napisał:
> [...]

Ja mam dwa. Jeden kupiłem w Czechach, kiedy jeszcze opłacało się stamtąd przywozić rowery i części rowerowe, a drugi na allegro :)

Dzięki, ale już ktoś życzliwy mi pomógł i temat uważam za zamknięty.

Klucz do wkładu suportowego - Kraków- ktoś ma?