Klucz dynamometryczny

Data: 2018-06-02 21:08:33
Autor: PeJot
Klucz dynamometryczny
Czołem. Naszło mnie żeby do domowej grzebalni nabyć klamota jak w topiku. Ile trzeba wydać za sensowne ustrojstwo z rowerowym, ew. rowerowo-motocyklowym zakresem ? Poszukiwane opinie osób użytkujących w/w, a nie takich co mają kalibrowane łapska :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-06-02 21:22:50
Autor: Maciek
Klucz dynamometryczny
W dniu 02.06.2018 o 21:08, PeJot pisze:
[...]

To ja się podepnę. Czy ma ktoś to:

http://tnij.at/277487

....i czy nie zauważył czegoś niepokojącego ;-)

Data: 2018-06-03 11:54:06
Autor: andrzej.ozieblo
Klucz dynamometryczny
W dniu sobota, 2 czerwca 2018 21:22:53 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
To ja się podepnę. Czy ma ktoś to:

http://tnij.at/277487

...i czy nie zauważył czegoś niepokojącego ;-)

Ja mam podobny, ale z główka 1/2". Zakres 10-210 Nm. Głównie używam do dokręcania kół w samochodzie. Niczego niepokojącego nie zauważyłem. Właśnie się przydał. W samochodzie syna (duże koła 18", 5 śrub) w jednym kole wszystkie śruby były luźne. Dlaczego? Nie wiadomo. W najłagodniejszej wersji - oponiarz zapomniał dociągnąć.

Data: 2018-06-02 22:04:41
Autor: ń
Klucz dynamometryczny
Mam wrażenie, że potrzebne są dwa klucze: o zakresie niskim i wysokim.
Przymierzałem się kiedyś w Lidlu, ale z zakresów wychodziło, że będą potrzebne dwa.

-- -- -
Naszło mnie żeby do domowej grzebalni nabyć klamota jak w topiku.

Data: 2018-06-03 09:27:43
Autor: PeJot
Klucz dynamometryczny
W dniu 2018-06-02 o 22:04, ń pisze:
Mam wrażenie, że potrzebne są dwa klucze: o zakresie niskim i wysokim.

Do roweru raczej starczy maks. 10Nm.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-06-03 13:49:56
Autor: ń
Klucz dynamometryczny
Czyli do przykręcania odblasków i lampek?

-- -- -
Do roweru raczej starczy maks. 10Nm.

Data: 2018-06-03 06:39:56
Autor: Ignac
Klucz dynamometryczny
W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 13:49:47 UTC+2 użytkownik ń napisał:

> Do roweru raczej starczy maks. 10Nm.

Czyli do przykręcania odblasków i lampek?

Dobrze by było żeby rozróżniał też, gwinty, prawe od lewych.

Data: 2018-06-05 19:19:56
Autor: PeJot
Klucz dynamometryczny
W dniu 2018-06-03 o 13:49, ń pisze:
Czyli do przykręcania odblasków i lampek?

Niezupełnie, myślałem raczej o śrubach z okolic mostka i amortyzatora, gdzie zalecane momenty są poniżej 10 Nm. 40 Nm do kasety, czy kwadratowego suportu myślę że jest mniej krytyczne.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-06-02 22:51:57
Autor: ToMasz
Klucz dynamometryczny
[...]

profesjonalnie - dwa klucze, plus raz na rok, dwa - kalibracja (dość droga). dobrze, ale nie profesojonalnie, dokładnie metrowa rurka na klucz, a na końcu rurki waga wędkarska

ToMasz

Klucz dynamometryczny