Klucz pneumatyczny a wydajność kompresora

Data: 2009-12-06 15:07:04
Autor: Pab_lo
Klucz pneumatyczny a wydajność kompresora

Użytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfgcf0$6a3$1news.onet.pl...

Chciałbym nabyć sobie taki klucz jednak mam dosyć mało wydajny kompresor a nie chcę kupować dużej "beczki".
Klucz służyłby sporadycznie tylko do odkręcania śrub z którymi nie mogę dać sobie rady klasycznie.
Czy zadziała mi taki klucz? Kompresor ładuje do 9atm i pojemność ma 20l (z tym, że nie jest to chińszczyzna więc parametry trzyma)

Nie dynamometryczny tylko udarowy...
Na malym kompresorku Einhella 24 l nie chcialo u mnie sensowanie dzialac. Byc moze jesli armatura bedzie miala wieksze fi to moze cos tym zdzialasz.

Picasso

Data: 2009-12-06 15:18:55
Autor: Shreek
Pab_lo napisał(a):

Nie dynamometryczny tylko udarowy...

Nie pisałem o dynamometrycznym...

Na malym kompresorku Einhella 24 l nie chcialo u mnie sensowanie dzialac. Byc moze jesli armatura bedzie miala wieksze fi to moze cos tym zdzialasz.

No właśnie. Jakoś nie mam gdzie sprawdzić.

--
M.

Data: 2009-12-06 15:39:43
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfgegg$c7h$1news.onet.pl...

Nie pisałem o dynamometrycznym...

Do odkrecania ?

No właśnie. Jakoś nie mam gdzie sprawdzić.

Tak jak pisalem wczesniej, na oryginalnym wezu i szybkozlaczkach  nie chcialo chodzic. Byc moze zastosowanie samego weza i ostatniej szybkozlaczki 3/4" cos pomoze, powietrze zmagazynowane w wezu powinno wystarczyc na 1 solidny strzal.

Picasso

Data: 2009-12-06 16:46:18
Autor: Bydlę

Shreek wrote:
> Witam
>
> Mam pytanie odnośnie wymaganej wydajności kompresora do zasilenia klucza
> dynamometrycznego.

Ciekawe...

--
Bydlę

Data: 2009-12-06 16:54:04
Autor: Shreek
Bydlę napisał(a):

 > Mam pytanie odnośnie wymaganej wydajności kompresora do zasilenia klucza
 > dynamometrycznego.
Ciekawe...

Ha. Faktycznie. W temacie napisałem dobrze a w treści już gorzej :-)

--
M.

Klucz pneumatyczny a wydajność kompresora