Klucz pneumatyczny a wydajność kompresora

Data: 2009-12-06 17:25:07
Autor: Arbiter
Klucz pneumatyczny a wydajność kompresora

Użytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfgcf0$6a3$1news.onet.pl...

Chciałbym nabyć sobie taki klucz jednak mam dosyć mało wydajny kompresor a nie chcę kupować dużej "beczki".
Klucz służyłby sporadycznie tylko do odkręcania śrub z którymi nie mogę dać sobie rady klasycznie.

kompresor 24l powinien dac radę. Ważne byś miał odpowiedniej średnicy przewód i sam klucz udarowy był dobrej jakości. Pewnie te w cenie 80 zł z allegro są słabsze (nie testowałem)

mam klucz elektryczny
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/15524.Elektryczny.klucz.udarowy

i pomaga mi w odkręceniu śrub, których bez udaru bym nie odkręcił. Moc 1000W, ale nie ma aż takiej duzej mocy jak profesjonalne klucze pneumatyczne. Ale jak postuka troche to i śruby z alufelgi odkreci

Klucz pneumatyczny a wydajność kompresora