Klucz przekładniowy do kół

Data: 2011-11-08 16:58:49
Autor: Kuba \(aka cita\)
Klucz przekładniowy do kół

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hlcjh3f4a4hq000news.gazeta.pl...
Hej.
Ma ktos i uzywa takiego ustrojstwa? Znalazlem takie za 100pln firmy
Polmo - warto?

Juz drugi raz w rzedu nie moge odkrecic przednich kol (zostalo po
jednej srubie w kole). Nie wiem ki czort miesza mi przy tych kolach,
ale jakbym zlapal na trasie gume z przodu, to kaplica - telefon po
lawete, bo kluczem bez dluugiej dzwigni nie ma szans.

co to kurwa jest klucz przekładniowy do kół?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Klucz przekładniowy do kół