Klucz szuting

Data: 2012-04-01 11:16:00
Autor: Tomasz Radko
Klucz szuting
"Kobe misses first 15 shots but hits game-winner"

Data: 2012-04-01 13:55:06
Autor: Budzik
Klucz szuting
Osobnik posiadający mail trad@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"Kobe misses first 15 shots but hits game-winner"

Trzymałem kciuki za tą ostatnią trójkę - nie udało się... :)

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2012-04-01 18:54:38
Autor: Tomasz Radko
Klucz szuting
W dniu 2012-04-01 15:55, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail trad@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"Kobe misses first 15 shots but hits game-winner"

Trzymałem kciuki za tą ostatnią trójkę - nie udało się... :)

[gestapo językowa ON] TĘ ostatnią trójkę [gestapo językowe OFF]

To jest niesamowite. Gdyby Lakers mieli przeciętnego SG, to ostatnia
trójka byłaby bez znaczenia, bo w ostatniej kwarcie prowadziliby pewnie
kilkunastoma punktami. Bryant ma obecnie WP48 poniżej 0.50. Koszmarnie
niska skuteczność, wysokie TO/48, mało As/48, Stl/48, Reb/48. Zaiste
koszykarze starzeją się nie jak wino, tylko jak mleko.

Data: 2012-04-01 20:55:05
Autor: Budzik
Klucz szuting
[...]

Hmm, spójrz na to inaczej.
Widzowie wróciliby znudzeni do domu po 25 punktowym zwycięstwie.
A tak mieli ciekawy mecz z zaciętą końcówką.
Hollywood, panie, hollywood. Nie wiem czy obserwowałeś publiczność - byli wniebowzięci, jak Kobo trafił po raz pierwszy i drugi.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2012-04-02 14:12:37
Autor: Gerard
Klucz szuting
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
> [...]

Hollywood, panie, hollywood. Nie wiem czy obserwowałeś publiczność - byli wniebowzięci, jak Kobo trafił po raz pierwszy i drugi.

"Let's just say he took over the game" pozdr

Data: 2012-04-01 23:48:04
Autor: wiLQ
Klucz szuting
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

"Kobe misses first 15 shots but hits game-winner"

Przed meczem poznal 105 letnia fanke i pokazal jej
a) jak mozna wywolac zawal serca,
b) ze jemu tez stuknelo 105 w koszykarskich latach,
c) ze tego dnia sama mialaby lepsza skutecznosc ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Klucz szuting