Kluczbork postrachem Lubina

Data: 2011-09-21 23:20:09
Autor: Cavallino
Kluczbork postrachem Lubina
Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera Zagłebia kilka lat temu?

Data: 2011-09-21 23:26:03
Autor: gienio
Kluczbork postrachem Lubina
I powiedział(a) Cavallino:

Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera Zagłebia kilka lat temu?

Pomyliłe¶ z Kobylinem.

Data: 2011-09-22 07:58:46
Autor: Cavallino
Kluczbork postrachem Lubina
Użytkownik "gienio" <brak@abrakadabra.pl> napisał w wiadomo¶ci news:158wez6f2gw1e.1g4nh4aqamtyl$.dlg40tude.net...
I powiedział(a) Cavallino:

Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera Zagłebia
kilka lat temu?

Pomyliłe¶ z Kobylinem.

No tak, wła¶nie mi się wydawało że to jednak było co¶ bliżej Wielkopolski.
A różnica w poziomie pomiędzy nimi jaka¶ jest?

Data: 2011-09-22 14:27:16
Autor: Marcin Kasperski
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:

Użytkownik "gienio" <brak@abrakadabra.pl> napisał w wiadomości
I powiedział(a) Cavallino:

Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera
Zagłebia
kilka lat temu?

Pomyliłeś z Kobylinem.

No tak, właśnie mi się wydawało że to jednak było coś bliżej Wielkopolski.
A różnica w poziomie pomiędzy nimi jakaś jest?

Jest. Kluczbork jeszcze rok temu grał (fakt, że zlatując) w drugiej (tj
"pierwszej", tj. tej bezpośrednio poniżej pierwszej, tj. bezpośrednio
poniżej ekstraklasy, tj. ……… no dobra, do diaska, grał z Widzewem,
Pogonią, Podbeskidziem, Katowicami itd). I przecięcie składów jest
niepuste, np. niejaki Michał Glanowski, który teraz strzelił pierwszego
gola Lubinowi, strzelił też bramkę w pożegnalnej wygranej Kluczborka na
zapleczu ekstraklasy (3-0 z GKS Katowice, 5 czerwca 2010). Patrz np.
http://ekstraklasa.net/mks-kluczbork-zaglebie-lubin,relacja.html?mecz_id=4e76f762b564da8b5d000000
i http://www.90minut.pl/mecz.php?id_mecz=626246

Piast Kobylin, gdy ogrywał zagłębie, grał w piątej lidze (tj. "czwartej"
wdg. oficjalnej nomenklatury). Fakt że ją wygrał i od tego czasu gra w
czwartej (tj. "trzeciej") – ale nawet to szczytowe osiągnięcie to piętro
niĹĽej, niĹĽ obecny stan Kluczborka.

Data: 2011-09-21 23:28:08
Autor: RedLite
W dniu 2011-09-21 23:20, Cavallino pisze:
Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera
Zagłebia kilka lat temu?

Znaczy jest decyzja, że Urban na aucie?

--

*RedLite*

Data: 2011-09-21 23:36:38
Autor: gienio
Kluczbork postrachem Lubina
I powiedział(a) RedLite:

Znaczy jest decyzja, że Urban na aucie?

Jeszcze nie

Data: 2011-09-22 07:59:50
Autor: Cavallino
Kluczbork postrachem Lubina
Użytkownik "RedLite" <ezcribir@berdichev.ua> napisał w wiadomo¶ci news:j5dkt5$oa6$4news.onet.pl...
W dniu 2011-09-21 23:20, Cavallino pisze:
Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera
Zagłebia kilka lat temu?

Znaczy jest decyzja, że Urban na aucie?

A wyobrażasz sobie inne rozwi±zanie?
IMO to tylko kwestia czasu.
I je¶li Borek nie kłamie to może decyzji czy Craxa pu¶ci Szatałowa.

Data: 2011-09-22 20:41:26
Autor: Sklavin

http://www.sport.pl/sport-krakow/1,115699,10339130,Dariusz_Pasieka_trenerem_Cracovii_.html

Data: 2011-09-22 20:51:57
Autor: Cavallino
Kluczbork postrachem Lubina
Użytkownik "Sklavin" <sklavin.s@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ut41hjpe131g$.1mycdwpr1h2x3.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:59:50 +0200, Cavallino napisał(a):

I je¶li Borek nie kłamie to może decyzji czy Craxa pu¶ci Szatałowa.

http://www.sport.pl/sport-krakow/1,115699,10339130,Dariusz_Pasieka_trenerem_Cracovii_.html

Czyli długo nie trzeba było czekać.
Ciekawe kiedy Szatałow zasi±dzie na ławce w Lubinie.

Data: 2011-09-22 22:00:03
Autor: ..Aldi..Romek..
Kluczbork postrachem Lubina
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j5g04e$mqv$1@news.onet.pl...

[...]

a wariant z Ulatowskim to tylko plotki?

Data: 2011-09-24 12:16:16
Autor: gienio
Kluczbork postrachem Lubina
I powiedział(a) ..Aldi..Romek..:

a wariant z Ulatowskim to tylko plotki?

Jeden z wariantów. Ten najbardziej prawdopodobny

Data: 2011-09-22 23:14:52
Autor: RedLite
W dniu 2011-09-22 07:59, Cavallino pisze:

A wyobrażasz sobie inne rozwi±zanie?
IMO to tylko kwestia czasu.
I je¶li Borek nie kłamie to może decyzji czy Craxa pu¶ci Szatałowa.

Prawdopodobieństwo nie jest może jakie¶ specjalnie wielkie, ale moim zdaniem JanU jeszcze ma szansę uratować dupę.
Porażka lub remis w sobotę z ŁKS-em to już raczej na bank zwolnienie

Z Szatałowem to bym nie przesadzał - po co zatrudniać trenera, który sobie 'nie poradził'.

--

*RedLite*

Data: 2011-09-23 15:54:13
Autor: grzeda
W dniu 2011-09-22 23:14, RedLite pisze:

Z Szatałowem to bym nie przesadzał - po co zatrudniać trenera, który
sobie 'nie poradził'.

A ilu jest wolnych trenerow, ktorzy nigdy nie polecieli z roboty za wyniki? W sumie to zajetych pewnie tez nie wielu.

pozdr
PG

Data: 2011-09-23 18:20:03
Autor: Cavallino
Kluczbork postrachem Lubina
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5i32c$d5u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Był chyba jaki¶ co prowadził zespół ligowy w jednym meczu, wygrał go, ale i tak poleciał.

Data: 2011-09-22 21:04:03
Autor: CGC
Dnia Wed, 21 Sep 2011 23:28:08 +0200, RedLite napisał(a):

W dniu 2011-09-21 23:20, Cavallino pisze:
Pamięc mnie nie myli chyba i MKS Kluczbork już raz zwolnił trenera
Zagłebia kilka lat temu?

Znaczy jest decyzja, że Urban na aucie?

Mam nadzieję, bo inaczej ci szmaciarze gotowi s± przegrać z ŁKS 0:6. :>
Inna sprawa, że w ich obecnej formie trzeba mikroskopowej analizy, żeby
odróżnić grę przeciwko trenerowi od gry na maksimum możliwo¶ci. --
CGC

Data: 2011-09-22 23:16:58
Autor: RedLite
W dniu 2011-09-22 21:04, CGC pisze:

Mam nadzieję, bo inaczej ci szmaciarze gotowi s± przegrać z ŁKS 0:6. :>
Inna sprawa, że w ich obecnej formie trzeba mikroskopowej analizy, żeby
odróżnić grę przeciwko trenerowi od gry na maksimum możliwo¶ci.

Tam co¶ musi być nie tak. Zespół, w mojej opinii, z potencjałem na 'czwórkę' - spadkuje.
Dziwne to :/

--

*RedLite*

Kluczbork postrachem Lubina