Klucze pneumatyczne - warto?

Data: 2009-04-05 14:13:13
Autor: jack
Klucze pneumatyczne - warto?
Witam!

Lubię czasem coś pokręcić nic wielkiego, przełożenie kół, jakieś drobne naprawy itp.
Chciałbym kupić takie cudo:
http://allegro.pl/item598560866_klucz_pneumatyczny_1_2_grzechotka_promocja_fv.html
(nie jestem związany z aukcją) wiem że za tą cenę to szmelc ale czy moc wystarczy mi na odkręcenie kół, i średnio mocno dokręconych śrub czy lepiej dać sobie spokój? Instalację powietrza mam w garażu, szlifierkę kontową i wiertarkę pneumatyczną mam i jakoś dobrze mi leżą w dłoni ;-)

Sawa
Brat uzywa [używa tzn.nie raz nie dwa]podobnej rodem z biedronki coś ponizej tej
kwoty-chodzi chyba juz ze dwa lata i sie cholera nie che zepsuć
pozdro.jack

--

Klucze pneumatyczne - warto?