Kluczyk serwisowy Toyoty

Data: 2010-07-08 08:12:47
Autor: Pszemol
Kluczyk serwisowy Toyoty

"Petras" <szokaWYTNIJTO@poczta.onet.eu> wrote in message news:47f6.000002e2.4c357053newsgate.onet.pl...
Od ktorego roku Toyota dodaje w zestawie kluczyk serwisowy? Bo wlasnie mam
na oku Toyote Corolle z 2003 i sprzedajacy twierdzi, ze tego klucza nie dostal.
A wiem ze w przypadku Toyoty Yaris, klucz serwisowy byl juz wprowadzony
w modelach z 2001 r.

Skoro klucza nie ma, to co to dla Ciebie za różnica czy był czy go nie było? :-)

Nie wiem jak Corolla, ale w Camry był taki kluczyk nawet w 1995 roku.
Czy wciąż dawali go w 2003 i późniejszych modelach? Nie wiem.

Ja otworzyłbym instrukcję użytkownika ze schowka i sprawdził tam
czy jest jakaś wzmianka na temat kluczy: który do czego i jak się nazywa.

Kluczyk serwisowy Toyoty