Kluzik-Rostkowska: Celem Kaczyńskiego pomsta za Lecha

Data: 2012-04-19 21:57:04
Autor: Przemysław W
Kluzik-Rostkowska: Celem Kaczyńskiego pomsta za Lecha
http://wyborcza.pl/0,107323.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-19 21:32:37
Autor: HaMMeR
On 19 Kwi, 21:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
http://wyborcza.pl/0,107323.html

Przemek

zawsze cie ciagnelo do lajdackiego, prostackiego koorestwa...

Data: 2012-04-20 18:23:27
Autor: Przemysław W
Kluzik-Rostkowska: Celem Kaczyńskiego pomsta za Lecha
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

zawsze cie ciagnelo do lajdackiego, prostackiego koorestwa...

Tylko raz w 2005 roku gdy oddałem głos na pic. Tyle, że wtedy jeszcze nie wiedziałem co to za kurewstwo.

Przemek

Data: 2012-04-20 16:45:12
Autor: Obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

zawsze cie ciagnelo do lajdackiego, prostackiego koorestwa...

Tylko raz w 2005 roku gdy oddałem głos na pic. Tyle, że wtedy jeszcze nie wiedziałem co to za kurewstwo.

PiS kurestwo? To w takim razie czym jest Gazeta Wyborcza ktora namietnie
pastujesz oraz czym jest partia PO ktorej sekundujesz? --

Data: 2012-04-20 18:51:33
Autor: u2
W dniu 2012-04-20 18:45,  Obserwator pisze:
PiS kurestwo? To w takim razie czym jest Gazeta Wyborcza ktora namietnie
pastujesz oraz czym jest partia PO ktorej sekundujesz? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Niektorzy szambo nazywaja salonem :)

Data: 2012-04-21 06:20:40
Autor: stevep
Dnia 20-04-2012 o 18:51:33 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A jeszcze inni perfumerią.  ;)
--
stevep

Data: 2012-04-20 18:52:27
Autor: Tymon

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jms2i1$db5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiedziałeś dobrze co to za gagatki. Nie kręć PiS-owcu.

BomBel

Data: 2012-04-20 00:54:05
Autor: dexth
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 21:57:04 UTC+2 użytkownik Przemysław W napisał:
http://wyborcza.pl/0,107323.html
[...............]

Niezgodze sie z Pania Joasia. Celem Kaczynskiego nie sa ludzie, ktorzy doprowadzili do katastrofy smolenskiej, lecz czlowiek ktory pozbawil go wladzy. Ubzduralo mu sie w jego glowce, ze tego dokonal Tusk. Nic bardziej blednego. Wladzy pozbawili go wyborcy, po dwoch latach PiS-u, a to, ze padlo na Tuska, to juz nie Tuska wina.  Nie bylo na rynku innego chetnego, a trzeba bylo na kogos glosowac.

Data: 2012-04-20 16:43:22
Autor: Obserwator
Kluzik-Rostkowska: Celem Kaczyńskiego pomsta za Lecha
dexth@interia.pl> napisał(a):
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2012 21:57:04 UTC+2 u=BFytkownik Przemys=B3aw =
W napisa=B3:
> [...]

ska, to juz nie Tuska wina.  Nie bylo na rynku innego chetnego, a trzeba by=

a co ta Joasia zrobila dla spoleczenstwa i konkretnie dla osoby o nicku dexth
oraz co zrobil Tusk ktorego pewna czesc spoleczenstwa wybrala i jak
przypuszczam osoba o nicku dexth tez na Po glosowala?

Bo co zrobila Joasia i  Tusk dla siebie, to wiadomo.

Czy mozna prosic o podanie kilku przykladow w punktach.

Data: 2012-04-20 22:08:09
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

dexth@interia.pl> napisał(a):
[...]

A co zrobili Kaczyńscy, poza zestrzeleniem jednego ruskiego samolotu?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-20 09:50:20
Autor: mkarwan

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jmpqmi$8p0$1inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.pl/0,107323.html

Kluzik Rostkowska była w PiS.
Od kiedy to powołujesz się na opinie ludzi z PiS?

Data: 2012-04-20 15:52:22
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Ja też kiedyś byłem katolikiem. Formalnie nadal jestem. Dlaczego więc uważasz mnie za durnia, skoro jestem po tej samej stronie co
ty?

Data: 2012-04-20 18:51:47
Autor: Tymon

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:nql58w3yxke5.9q0u7o5394zn$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

Przemuś jak każdy zakumuflowany zwolennik PiS czasem odkrywa się.

BomBel

Kluzik-Rostkowska: Celem Kaczyńskiego pomsta za Lecha