Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim

Data: 2011-06-26 19:53:44
Autor: Anatol
Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/donald-to-moj-stary-kumpel-nie-wiem-czy-kaczynski-,1,4709992,wiadomosc.html

"Głównym motorem działań Jarosława Kaczyńskiego jest pragnienie zemsty. On nie ma szacunku dla różnorodno¶ci pogl±dów, tylko chciałby ludzi formatować wedle własnej sztancy. Jest antysystemowy i nie szanuje demokracji. Nie przystaje do rzeczywisto¶ci, jest wyizolowany ze ¶wiata. Zamknięty, wywożony, wwożony, przewożony z domu do biura, z biura do domu i czasem jak go zawioz± do sklepu, to widać jak bardzo gubi się w codzienno¶ci."
[...]
Najważniejszym ł±cznikiem z tak± praktyczn±, codzienno¶ci± był brat. Kiedy Lecha Kaczyńskiego zabrakło, to znikn±ł też ł±cznik. Donald Tusk to mój "stary kumpel". Nie wiem, czy w ogóle Jarosław Kaczyński ma kumpli, to inny typ człowieka."

Anatol

Data: 2011-06-26 20:01:09
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 19:53, Anatol pisze:
[...]

Wybory sie zblizaja, trzeba jak najwiecej GWna wylac na opozycje. To
zadanie idealne dla merdialnej SBecji.

Data: 2011-06-26 20:01:44
Autor: jadrys
Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim
W dniu 2011-06-26 19:53, Anatol pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/donald-to-moj-stary-kumpel-nie-wiem-czy-kaczynski-,1,4709992,wiadomosc.html "Głównym motorem działań Jarosława Kaczyńskiego jest pragnienie zemsty. On nie ma szacunku dla różnorodności poglądów, tylko chciałby ludzi formatować wedle własnej sztancy. Jest antysystemowy i nie szanuje demokracji. Nie przystaje do rzeczywistości, jest wyizolowany ze świata. Zamknięty, wywożony, wwożony, przewożony z domu do biura, z biura do domu i czasem jak go zawiozą do sklepu, to widać jak bardzo gubi się w codzienności."
[...]
Najważniejszym łącznikiem z taką praktyczną, codziennością był brat. Kiedy Lecha Kaczyńskiego zabrakło, to zniknął też łącznik. Donald Tusk to mój "stary kumpel". Nie wiem, czy w ogóle Jarosław Kaczyński ma kumpli, to inny typ człowieka."

Anatol

Szkoda tylko że takie rzeczy dopiero zaczyna ujawniać jak została wyrzucona na zbitą twarz... I przez to jej opinia jest mało wiarygodna.

Data: 2011-06-26 20:25:03
Autor: he®sk
Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim
On Sun, 26 Jun 2011 20:01:44 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Szkoda tylko że takie rzeczy dopiero zaczyna ujawniać jak została wyrzucona na zbit± twarz... I przez to jej opinia jest mało wiarygodna.

 smiesza mnie te stokrotki z pjn.  w glowkach im sie poprzewracalo i wydaje sie, ze cos znacza.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-26 21:23:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 20:25, _he®sk_ pisze:
[...]

Typowe zachowanie odrzuconych bab.

Data: 2011-06-26 21:35:57
Autor: Anatol

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu80uu$psq$1news.onet.pl...

Typowe zachowanie odrzuconych bab.

Tzn. kłamie czy mówi prawdę ?

Anatol

Data: 2011-06-26 15:09:22
Autor: Darecki
Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim
Anatol wrote:

Tzn. kłamie czy mówi prawdę ?

Hmmm, a moze w ramach eksperymentu, sprawdzimy sobie czy Anatol potrafi myslec logicznie i obiektywnie. Pytanie za dwa punkty:
czy w podanym nizej cytacie, Janusz Palikot o Tusku i Schetynie mowi prawde czy klamie?

     Czy Donald Tusk ulega wpływom?

Janusz Palikot:   Tak. Zawsze był pod dużym wpływem Bieleckiego.

     A teraz?

Janusz Palikot:    Doszedł jeszcze Ostachowicz. To on dzi¶ głównie mu szepcze do ucha.

     Pcha Tuska w stronę takiej czystej technologii politycznej, PR?

Janusz Palikot:    To musi być w samym Donaldzie. Nie można nikogo do czego¶ przekonać, je¶li nie ma w nim gotowo¶ci do przyjęcia tego.

     To s± szatańskie podszepty Ostachowicza?

  Janusz Palikot:   (¶miech) Sama władza ma co¶ szatańskiego. Z dnia na dzień możecie takiego Schetynę skasować. To jest szatańskie, macie władzę nad ludzkimi losami. Na szczę¶cie Tusk jest zmuszany przez Kaczyńskiego do grania roli dobrego.

     Jest w Donaldzie Tusku potencjał na złego?

  Janusz Palikot:   No tak. On ma wielki potencjał mordercy politycznego.

     Co to znaczy?

Janusz Palikot:   Przecież politycznie zamordował wiele osób. Zreszt± on popełnia te morderstwa tak, żeby nie zostawić ¶ladu. Jest w tym dużo lepszy od Kaczyńskiego, który jest takim prostolinijnym romantycznym morderc± politycznym. Nie podobała mu się Kluzik, to poszedł i na oczach całej publiczno¶ci j± odstrzelił.

     A Donald Tusk strzela zza węgła?

  Janusz Palikot:   Nie, on raczej wysyła swoich zabójców. Sam tylko pokazuje trupy, truchła za szybami, żeby inni się bali.

     Gdyby Pan nie odszedł z PO, zamordowałby też Pana?

Janusz Palikot:    Oczywi¶cie. Bał się, że urosnę, dlatego mnie osłabił, kasuj±c z funkcji szefa komisji "Przyjazne państwo". Dałem się osłabić, dlatego mogłem dalej żyć. Ale gdy jeszcze przed ¶mierci± Lecha Kaczyńskiego skoczyły mi notowania, wiedziałem, że mój koniec się zbliża, bo jestem za mocny. Całe szczę¶cie, miałem ten wibrator i ¶wiński ryj, dzięki czemu mogłem w tym przebraniu przetrwać tak długo. (¶miech) Gdyby nie te gadżety, to dawno by mnie załatwił.

     A gdzie dzi¶ s± zapasy między Tuskiem a Schetyn±?

Janusz Palikot:    Schetyna się zgodził na zredukowanie swojej pozycji, zszedł o piętro w dół. Opowiadał mi pewien profesor socjologii, że PO zleciła bardzo duże badania, na próbie kilkudziesięciu tysięcy osób. Ten profesor konsultował te badania i tam było pytanie, czy można wyobrazić sobie PO bez Tuska. To tylko pokazuje, że ten temat tam żyje.

     Jaka była odpowiedz?

Janusz Palikot:    Jeszcze nie.

     Schetyna może być następc± Tuska?

  Janusz Palikot:   On tak o sobie my¶li, ale moim zdaniem to byłby absolutnie koniec PO. Schetyna jest po prostu emocjonalnie nieczysty.

     Co to znaczy "emocjonalnie nieczysty"?

Janusz Palikot:    Ludzie go odbieraj± jako kogo¶ takiego, kto co¶ ukrywa, knuje, kombinuje. Nie odbieraj± go jako otwartego człowieka.

"Palikot: Kluzik i Poncyljusz chcieli obalić Jarosława i zdemontować PiS", "Polska The Times", 26 listopada 2010 r.

Data: 2011-06-26 19:40:15
Autor: obserwator
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu80uu$psq$1news.onet.pl...

> Typowe zachowanie odrzuconych bab.

Tzn. kłamie czy mówi prawdę ?

oczywiscie, ze klamie. Nawet Hers zauwazyl.

Data: 2011-06-26 22:38:28
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 21:35, Anatol pisze:
Typowe zachowanie odrzuconych bab.

Tzn. kłamie czy mówi prawdę ?

Baby, aby sie zemscic na facetach, zrobia wszystko :)

Data: 2011-06-27 04:24:34
Autor: cirrus
[...]

Znasz siÄ™ na tym jako odrzucony meĹĽczyzna?

--
stevep

Data: 2011-06-27 04:08:08
Autor: cirrus
Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iu7rne$smd$1usenet.news.interia.pl...
[...]

I dlatego wyznawcy Kaczyńskiego to sekta.

--
stevep

Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim