Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim

Data: 2011-06-27 04:08:08
Autor: cirrus
Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim
Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:iu7rne$smd$1usenet.news.interia.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/donald-to-moj-stary-kumpel-nie-wi
em-czy-kaczynski-,1,4709992,wiadomosc.html
"Głównym motorem działań Jarosława Kaczyńskiego jest pragnienie zemsty.
On  nie ma szacunku dla różnorodności poglądów, tylko chciałby ludzi
formatować  wedle własnej sztancy. Jest antysystemowy i nie szanuje
demokracji. Nie  przystaje do rzeczywistości, jest wyizolowany ze
świata. Zamknięty,  wywożony, wwożony, przewożony z domu do biura, z
biura do domu i czasem jak  go zawiozą do sklepu, to widać jak bardzo
gubi się w codzienności." [...]
Najważniejszym łącznikiem z taką praktyczną, codziennością był brat.
Kiedy  Lecha Kaczyńskiego zabrakło, to zniknął też łącznik. Donald Tusk
to mój  "stary kumpel". Nie wiem, czy w ogóle Jarosław Kaczyński ma
kumpli, to inny  typ człowieka."
Anatol

I dlatego wyznawcy Kaczyńskiego to sekta.

--
stevep

Kluzik-Rostkowska o Kaczyńskim