Kluzik ogarnęła oddział psychiatryczny.

Data: 2010-07-05 22:00:08
Autor: mkałrwan jest debilem
Kluzik ogarnęła oddział psychiatryczny.
Kluzik ogarnęła oddział psychiatryczny

Na stronie Krytyki politycznej Kazimiera Szczuka podsumowuje kampanię , pisze też o parytetach, które są jej zdaniem szansą na zmianę w polityce: "Oglądałam wieczór wyborczy i tam widziałam akurat jedynie mężczyzn i melodramatyczną panią Jakubiak z PiS-u, istotę o bardzo rozbudowanym poczuciu własnej godności. Młodzi faceci i starzy faceci. To jest jedyny podział tej sceny. Joanna Kluzik- Rostkowska występuje jako rodzaj ponadpartyjnego fachowca od łagodzenia obyczajów. Ogarnęła oddział psychiatryczny i teraz pojedzie z rodziną na zasłużony odpoczynek."

PiS się cieszy porażką

Chevalier wchodzi w umysły "zwolenników Jarosława Kaczyńskiego, dowodzących, że wczorajszy wynik ich kandydata to prawdziwy sukces - nie tylko dlatego, że przegrał stosunkowo niedużą różnicą głosów, ale też właśnie dlatego, że przegrał. Bo teraz jako lider silnej opozycji będzie mógł punktować rząd"

A spindoktorzy tłumaczą Kaczyńskiego

Justyna Frankel analizuje niedzielne wystąpienia Komorowskiego i Kaczyńskiego. Streszczenie: "Z przemówienia Komorowskiego można wyczytać "ojej, wygrałem i co ja teraz zrobię ", z Kaczyńskiego "muszę być najlepszy, muszę być największy, muszę mieć władzę, muszę, muszę, muszę"".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8104483,Sernik_dla_PiS_owca.html#ixzz0sq8NpBMl

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-06 11:17:08
Autor: awe

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i0tdkc$msm$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
przemus skad ty pochodzisz?
awe

Data: 2010-07-06 11:30:45
Autor: PesTYcyD
Kluzik ogarnęła oddział psychiatryczny.
To wina boga, natury i genów że kobiety się nie nadają do polityki. Poco zaciągać je tam na siłę.

Data: 2010-07-06 12:23:37
Autor: awe

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0ut44$qog$2news.onet.pl...
To wina boga, natury i genów że kobiety się nie nadają do polityki. Poco zaciągać je tam na siłę.
bo prof sroda tak chce
awe

Kluzik ogarnęła oddział psychiatryczny.