Kmioty polskie

Data: 2017-11-04 07:34:33
Autor: Totalna Opozycja
Kmioty polskie
Tradycyjne, polskie nazwisko kończy się na -ski, -cki. Kończące się na -icz (patrz np. Illicz) wskazuje na rosyjskie, białoruskie lub ukraińskie korzenie. ByleJakie nazwisko wskazuje na pochodzenie z gminu. Wychodzi na to, że obecnie naszym krajem rządzą kmioty.

CL

Data: 2017-11-04 04:40:00
Autor: jacekbialy80
Kmioty polskie
Pewnie dlatego boisz się tu ujawnić własne nazwisko... Założę się, że kończy się po chamsku na 'o' lub na 'a' (np. Ziobro, Wojtyłła - Boże jaki wstyd! ;-)))

Data: 2017-11-04 06:39:36
Autor: Bytomir Kwasigroch
Kmioty polskie
użytkownik Totalna Opozycja napisał:
[...]

Ano, lepij było jak rządzili -baumy -hfeldy co to z jednej strony udzielali kredytu PL na 7,5% (zasiadając w zarządzie banków UK), a z drugiej brali
te kredyty (zasiadając w rządzie PL). Wtedy było aj waj:)

Dobrze żarło i zdechło, ale obecną wadze tez My obserwujem.

Jak tam? Pisiorstwo zmusiło samorządy, by te przeniosły środki własne do
banków PL, czy jeszcze walczą?

Data: 2017-11-04 06:57:37
Autor: japanizer
Kmioty polskie
On Saturday, November 4, 2017 at 10:39:36 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

te kredyty (zasiadając w rządzie PL). Wtedy było aj waj:)

Mówisz o czasie po kryzysie w USA i potem na całym świecie, gdy Niemce pożyczali na 5,5%? No to oni teraz płacą 0%, a w budżecie nadwyżka, a my 3%, a w budżecie deficyt.

Data: 2017-11-04 17:10:11
Autor: jacekbialy80
Kmioty polskie
  chłopek roztropek

Data: 2017-11-05 07:03:18
Autor: Totalna Opozycja
Kmioty polskie
kmiot "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:06bbe794-927a-4f8c-ad0d-a145c7d6b97bgooglegroups.com...
[...]

O czym ty zakwaszony bredzisz? Ja mówię o nazwiskach,  a ty o swoim dziadku, że wziął kredyt we frankach i teraz nie chce oddać. Jesteś kmiotem chłopino! ;-)))

CL

Data: 2017-11-05 04:04:49
Autor: Bytomir Kwasigroch
Kmioty polskie
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

O czym ty zakwaszony bredzisz? Ja mówię o nazwiskach

Wychodzi na
to, że obecnie naszym krajem rządzą kmioty.

Nu ale połączyłeś nazwiska z rządem, zrobiłem dokładnie to samo co TY.

Jak tam sondaże totalnej? Jaki trynd?

Kmioty polskie