Knicks ustanowili rekord?

Data: 2009-12-18 01:15:42
Autor: sooobi
Knicks ustanowili rekord?
NA 86 rzutow oddali az 47 rzutow za 3. Byl zespol ktory oddal wiecej
trojek w meczu? Albo ktorego procent trojek do wszytskich rzutow w
meczu byl wyzszy niz 50%?

ps: gratulacje dla Leszka za 11 trojek od Duhona i Gallo

Data: 2009-12-18 01:43:31
Autor: Leszczur
Knicks ustanowili rekord?
On 18 Gru, 10:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
NA 86 rzutow oddali az 47 rzutow za 3. Byl zespol ktory oddal wiecej
trojek w meczu?

Był. Dallas przeciwko Nets 5-marca-1996. 49 trójek.
Link: http://www.basketball-reference.com/boxscores/199603050DAL.html
Poza tym nikt.

Albo ktorego procent trojek do wszytskich rzutow w
meczu byl wyzszy niz 50%?

ps: gratulacje dla Leszka za 11 trojek od Duhona i Gallo

Skutecznosc gówniana, ale faktycznie miła niespodzianka.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 02:47:06
Autor: sooobi
Knicks ustanowili rekord?
On 18 Gru, 10:43, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> trojek w meczu?

Był. Dallas przeciwko Nets 5-marca-1996. 49 trójek.

Ja pierdziele Dallas jaki sklad! Kidd oddal 21 rzutow a George McCloud
20 trojek. Strzelnica

Data: 2009-12-18 03:12:47
Autor: Leszczur
Knicks ustanowili rekord?
On 18 Gru, 11:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Poza tym nikt.

Ja pierdziele Dallas jaki sklad! Kidd oddal 21 rzutow a George McCloud

Ale najlepsze jest to, ze druga strona oddała tylko 5 rzutów za 3.
Co do McClouda to po pierwsze był to jego najlepszy sezon w karierze.
A po drugie ten mecz był ostatnim w serii 5 kolejnych spotkan, w
ktorych Grześ McChmura oddawał srednio po 16 trójek!
W całym sezonie oddał ich 678 co jest rekordem ligi, do którego z
wielkim wysiłkiem w 2005 roku zbliżył się Ray Allen (653 3PA).

Pozdro

L'e-szczur

Knicks ustanowili rekord?