Kościelna rzeczywistość - pingwinę podobnie jak jej kolegów...

Data: 2009-10-17 12:19:58
Autor: he®sk
Kościelna rzeczywistość - pingwinę podobnie jak jej kolegów...
On Fri, 16 Oct 2009 22:24:57 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

... "przenios± do innej parafii":

 widzisz grzesiuz,  masz szanse wykazac sie jaki to z ciebie dobry ateista.
 "bite" dziewcze ma 19 lat i jej wlasna matka powiedzila wprost:
 "boje sie wlasnej corki!". tak grzesiuz, "bita" to chora psychicznie
 osoba ktora nikt nie chcial sie zajac. moze ty sie nia zajmiesz?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-17 12:42:03
Autor: he®sk
Ko?cielna rzeczywisto?ć - pingwinę podobnie ja k jej kolegów...
On Sat, 17 Oct 2009 12:25:47 +0200, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

> "bite" dziewcze ma 19 lat i jej wlasna matka powiedzila wprost:
> "boje sie wlasnej corki!". tak grzesiuz, "bita" to chora psychicznie
> osoba ktora nikt nie chcial sie zajac. moze ty sie nia zajmiesz?

I to twoim zdaniem upoważnia niewyżytego buraka do bicia chorego człowieka?

 proponuje bys wspolnie z grzesiuz wybral sie do studziennicznej  do domu przemocy spolecznej i przez np. tydzien zajal sie 19-letnia
 zdrowa fizycznie ale chora psychicznie paulinka. wtedy pogadamy.  zacytuje: "nie dawalam z nia rady - placze matka - rozbijala wszystko
 demolowala dom, dlatego zdecydowalam sie oddac dziecko do placowki".
 nie pochwalam ale tez rozumiem zachowanie zakonnicy. pokazywany w tv  film to tylko urywek, wczesniejszy scene, kiedy milutka paulinka wali
 zakonnice plastikowym krzeslem wycieto. tak to wyglada. dziennikarze
 i tacy jak wy szukaja sensacji, chcecie na sile udowadniac ze katole
 to zboczki, mordercy i opetani nienawiscia gwalciciele. skoro tak    uwazcie to pokazcie, ze tacy jak wy to wzor dobroci.to jak bedzie?
 pojedziecie do tego osrodka i zajmiecie sie paulinka? macie szanse
 udowodnic katolom jacy z was dobrzy ludzie... smialo.