Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Koła + opony dla crossa (28") budĹźet do 500pln

Koła + opony dla crossa (28") budżet do 500pln

Data: 2009-08-01 21:36:41
Autor: Artur
Koła + opony dla crossa (28") budżet do 500pln
sobota, 01 sie, voyteck:
Jeśli ktoś może doradzić mi coś konkretnego, byłbym ogromnie
dźwięczny.

Obecnie siedzi u mnie:
PIASTY SHIMANO ALTUS RM40/RM40-8 / 36H
OBRĘCZE RODI TYPHOON / CNC / CZARNE
SZPRYCHY SAPIM / NIERDZEWNE
OPONA PRZEDNIA / TYLNA SCHWALBE TERRA CRUISER / 28X1.60 / REFLEX

Nic ciekawego raczej nie znajdziesz gotowego za te 500zł za komplet - trzeba
samemu składać.  Nie wiem też czy za tę kasę warto wymieniać obręcze, bo te w
Viperze są niezłe (chyba że ci się centrują). Ważą ok. 600g, a taki Mavic A719
550g kosztuje już pod 200zł (1 szt.). Piasty które masz są dość badziewne, ale
jeżeli działają i dobrze się kręcą, to raczej nie ma sensu ich wymieniać - na
wadze wiele nie zejdziesz. Z tego co masz najwięcej zyskasz na wymianie opon -
np. kupując Marathon Supreme i jakieś lżejsze dętki obniżysz wagę kół prawie o
1kg, nie mówiąc o lepszej jeździe.

Data: 2009-08-01 15:29:46
Autor: voyteck
Koła + opony dla crossa (28") budżet do 500pln
Piasty które masz są dość badziewne, ale
jeżeli działają i dobrze się kręcą, to raczej nie ma sensu ich wymieniać - na
wadze wiele nie zejdziesz. Z tego co masz najwięcej zyskasz na wymianie opon -
np. kupując Marathon Supreme i jakieś lżejsze dętki obniżysz wagę kół prawie o
1kg, nie mówiąc o lepszej jeździe.

Wyglada na to, ze trzeba bedzie skupic sie na wymianie opon przede
wszystkim  (Terra Cruiser fakt lekkie nie sa) /piasty na chwile obecna
jeszcze sie trzymaja, obrecze tez sie nie centruja/.
W takim razie cos wartego uwagi poza Marathon Supreme?
pzdr

Data: 2009-08-02 06:52:22
Autor: Jan Srzednicki
Koła + opony dla crossa (28") budżet do 500pln
On 2009-08-01, voyteck wrote:
Piasty które masz są dość badziewne, ale
jeżeli działają i dobrze się kręcą, to raczej nie ma sensu ich wymieniać - na
wadze wiele nie zejdziesz. Z tego co masz najwięcej zyskasz na wymianie opon -
np. kupując Marathon Supreme i jakieś lżejsze dętki obniżysz wagę kół prawie o
1kg, nie mówiąc o lepszej jeździe.

Wyglada na to, ze trzeba bedzie skupic sie na wymianie opon przede
wszystkim  (Terra Cruiser fakt lekkie nie sa) /piasty na chwile obecna
jeszcze sie trzymaja, obrecze tez sie nie centruja/.
W takim razie cos wartego uwagi poza Marathon Supreme?

Marathony ogólnie, są różne wersje. I Conti Contact lub TopContact.

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

Data: 2009-08-02 11:48:22
Autor: jacek duma
Koła + opony dla crossa (28") budżet do 500pln
voyteck pisze:
Piasty które masz są dość badziewne, ale
jeżeli działają i dobrze się kręcą, to raczej nie ma sensu ich wymieniać - na
wadze wiele nie zejdziesz. Z tego co masz najwięcej zyskasz na wymianie opon -
np. kupując Marathon Supreme i jakieś lżejsze dętki obniżysz wagę kół prawie o
1kg, nie mówiąc o lepszej jeździe.

Wyglada na to, ze trzeba bedzie skupic sie na wymianie opon przede
wszystkim  (Terra Cruiser fakt lekkie nie sa) /piasty na chwile obecna
jeszcze sie trzymaja, obrecze tez sie nie centruja/.
W takim razie cos wartego uwagi poza Marathon Supreme?
pzdr

Używam Land Cruiser , są mniej klockowate, świetnie wchodzą w zakręty :-) W porównaniu do semi slicka, to slick już dawno odpuszcza. Przesiadłem się z Panaracera Khartoum - pełen klocek. (ten model już nie istnieje)
jd

Koła + opony dla crossa (28") budżet do 500pln

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona