Kościół a pedofilia

Data: 2011-09-15 13:08:03
Autor: jadrys
Kościół a pedofilia
-- -- - Nie wiem, czy kolega Benek 16 i dwóch czy trzech innych watykańskich seksoholików staną przed Trybunałem, czy też nie. Pewnie nie, bo to stare już dziady a takich - kierując się miłosierdziem - raczej nie wsadza się do ciupy.

Natomiast wiem, że zarówno Benek jak i jego poprzednik Karolek z Wadowic, niewiele zrobili, żeby zdecydowanie ukrócić proceder.

Co za bełkot!! A gdzie organa powołane do ukracania takich procederów? Bodziu, w tym swoim pastowaniu sięgnąłeś dna.

Kościół a pedofilia