Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków

Data: 2017-10-26 20:43:44
Autor: japanizer
Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków
http://wyborcza.pl/7,87648,22559219,zlote-mysli-ojca-jacka-i-zloto-amber-gold.html

  - Jacku, przeżyliśmy kolejny dzień. Czy w środę załatwisz nam wejście w   bezpieczne miejsce? - pytał Marcin P. dominikanina Jacka Krzysztofowicza tuż   przed zatrzymaniem w sierpniu 2012 r.

  - Tak, na mnie możecie liczyć - odparł duchowny, a rozmowę zarejestrowała ABW.

Złoto Amber Gold pojechało do Torunia czy do Watykanu?

Data: 2017-10-27 00:35:29
Autor: jacekbialy80
Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków
Z tego co już wiemy, środki z A.G. miały wspierać OLT Express do czasu bankructwa LOT-u. Jeśli chodzi o kler, to wcale mnie nie dziwi, że może być w tym nieźle umaczany (szczególnie gdański kler, czyli wychowankowie bpa Gocłowskiego). Jeśli schowali te kilka sztabek, to raczej za sprawą wspólnych interesów, niż z chęci zagarnięcia całości. W innym razie Plichta mógłby zacząć sypać.
Jeśli chodzi o toruńskiego redemptorystę, to nie sądzę, żeby ludzie ze środowisk PO powierzyli mu jakikolwiek swój kapitał.

Data: 2017-10-27 00:46:01
Autor: japanizer
On Friday, October 27, 2017 at 4:35:30 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Z tego co już wiemy, środki z A.G. miały wspierać OLT Express do czasu bankructwa LOT-u.

Czyli pisowskie SKOKi finansowały Amber Gold, by ten finansował OLT Express, aby zbankrutował LOT. Nieźle to sobie pisiaczki wymyśliły.

[...]

Ze środowisk PO to faktycznie Rydzyka wspierać nie lubili.

Ale ze środowiska PiS - jak najbardziej. A jak już wiadomo - Amber Gold wspierały pieniądze SKOKów, powiązanych z PiS. A wypływały z Amber Gold pieniądze do Kościoła, powiązanego z PiS. Amber Gold to kolejna pisowska afera, trochę mniejsza w skali:

- 5 miliardów zdefraudowanych w pisowskich SKOKach; PiS blokuje inicjatywy komisji śledczych ds. defraudacji w systemie SKOK

- kilkaset milionów zł zdefraudowanych w Amber Gold: komisja prowadzona przez samą śmietankę PiS wykazała, że Amber Gold był finansowany przez pisowskie SKOKi, a pieniądze były wyprowadzane przez Kościół.

Data: 2017-10-27 01:35:29
Autor: jacekbialy80
Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków
Jak zwykle tworzysz chaos, żeby uciec od rzeczywistości.
Istotą piramidy finansowej jest to, że jej nikt nie finansuje (oprócz niewielkiego wkładu początkowego, który i tak jest zwracany w pierwszej kolejności). Jest dokładnie na odwrót: to piramida ma finansować jej głównych architektów, a pieniądze ma pozyskiwać od szarych przechodniów, którzy zobaczyli reklamy 'atrakcyjnych lokat'.
W naszym przypadku wkład początkowy Plichta uzyskał od Olecha (który szybko mu zwrócił). Tenże wkład początkowy przyciągnął inwestorów indywidualnych, a i być może jakichś instytucjonalnych (Skoki?). Środki z inwestycji szły częściowo do Plichty (żeby robił co każą), jednak w większej części na swój cel zasadniczy, czyli finansowanie dumpingu cenowego, jaki OLT Express miały stosować do czasu bankructwa LOT.
Tak więc głównym punktem całego przekrętu była próba przejęcia LOT-u przez inne linie lotnicze. Jednak sam Plichta tego nie mógł zrobić, bo przy  pierwszej kontroli poszedłby znowu siedzieć (i w ogóle człowiek karany otwiera taki geszeft). Pytanie o Amber Gold jest pytaniem o to, kto chciał wykończyć LOT, a nie o to, kto się dał nabrać i który kościół na tym zarobił.

Data: 2017-10-27 01:42:46
Autor: japanizer
On Friday, October 27, 2017 at 5:35:30 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Jak zwykle tworzysz chaos, żeby uciec od rzeczywistości.
Istotą piramidy finansowej jest to, że jej nikt nie finansuje (oprócz niewielkiego wkładu początkowego, który i tak jest zwracany w pierwszej kolejności).

No i to ustaliła komisja ds. Amber Gold: ich początki finansowały pisowskie SKOKi, a między SKOKami i Amber Gold odkryto jakieś niejasne powiązania (dokumenty wewnętrzne SKOKów w AG i inne).

Pytanie o Amber Gold jest pytaniem o to, kto chciał wykończyć LOT, a nie o to, kto się dał nabrać i który kościół na tym zarobił.

Czyli jak nabrano Polaków na kilkaset milionów złotych, to jest OK?

Czyli jak Kościół oszukał, to wtedy jest OK?

Dziwne tam w PiSie macie rozumowanie, ale w porządku, sprawę SKOKów zmietliście pod dywan, to sprawę AG też zmieciecie.

Data: 2017-10-27 01:58:03
Autor: jacekbialy80
Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków
Wbrew temu co ci się wydaje nie jestem w żadnym pisie. I nie interesują mnie moralne niuanse typu: kto dał się wydoić, albo nawet wydupczyć przy pomocy A.G. Mnie interesuje to, kto chciał doprowadzić do bankructwa kolejną państwową spółkę (co zresztą czynił bardzo nieudolnie - czyżby jakieś niedobitki po WSI rozwiązanej w 2007 roku?).

Data: 2017-10-27 02:17:28
Autor: japanizer
On Friday, October 27, 2017 at 5:58:04 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Ale czy ty kiedykolwiek byłeś w stanie samodzielnie pomyśleć, zweryfikować informacje? Chyba nie, bo cały czas wypisujesz jak otumaniony smoleńską mgłą jakieś niestworzone bzdury o sikaniu do zniczy, spisków w celu zbankrutowania LOTu itd.

No to podsunę ci pod nos, choć wiem, że ci, którzy wąchają smoleńską mgłę mają alergiczną awersję do matematyki.

http://corporate.lot.com/pl/pl/lot-w-liczbach

2007 - +72,8 mln
2008 - -109,1 mln
2009 - -220,4 mln
2010 - -163,1 mln
2011 - -158,2 mln
2012 - -146,5 mln
2013 - -3,8 mln
2014 - +99,4 mln

LOT to kolejny przypadek źle zarządzanej, państwowej firmy, która będzie przynosić straty, o ile rząd jej nie zapewni dominującej pozycji na rynku.

Jak widzisz w po powyższych liczbach - straty idące w setki milionów notował od roku 2008!

I teraz przymierzamy do tego OLT Express - działał całe 4 miesiące (!) w roku 2012, i jak popatrzeć na wyniki LOT, to nawet w roku, w którym "OLT Express miał spowodować upadłość LOT", strata narodowego przewoźnika uległa zmniejszeniu w stosunku do lat poprzednich (początki wprowadzania programu naprawczego).

OLT Express:

Rozpoczęcie działalności 1 kwietnia 2012
Zaprzestanie działalności 31 lipca 2012

Wytłumacz nam, jak OTL Express, działający od 1 kwietnia 2012 roku do 31 lipca 2012 spowodował ponad 650 mln strat LOTu w latach 2008-2011?!

Data: 2017-10-27 02:34:29
Autor: jacekbialy80
Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków
A kto ci powiedział, że spowodował?
LOT upadał na skutek złodziejskiego nadzoru ludzi z aparatu PO (nie tylko zresztą LOT). Ktoś 'lepszy' od nich chciał to przyśpieszyć przy pomocy A.G. lecz jak widać, poniósł fiasko.
Pytanie: Kto to był i komu chciał sprzedać masę upadłościową po LOT. Dla państwa polskiego są to najważniejsze pytania, bo takie zagrożenia mogą się pojawić w przyszłości.

Data: 2017-10-27 12:33:00
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

Oj ty mały głupiutki móżdżku - szukaj szukaj może znajdziesz :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-26 21:40:51
Autor: japanizer
On Friday, October 27, 2017 at 1:04:05 PM UTC+9, an...@fake.org wrote:
> [...]

>   w bezpieczne miejsce? - pytał Marcin P. dominikanina Jacka
>   Krzysztofowicza tuż przed zatrzymaniem w sierpniu 2012 r.

cyt.

  Ostatecznie kilkanaście kilogramów kruszcu zaginęło.
  - Wspominali o Jacku i możliwości zabrania złota do niego. W tym czasie   jeździli również do klasztoru Dominikanów w Gdańsku - zeznał przed komisją   śledczą ds. Amber Gold Krzysztof Kuśmierczyk, były dyrektor biura   bezpieczeństwa w firmie Marcina P.

Data: 2017-10-27 05:56:15
Autor: andal
On Thu, 26 Oct 2017 21:40:51 -0700, japanizer wrote:

> [...]

  przed komisją śledczą ds. Amber Gold Krzysztof Kuśmierczyk, były
  dyrektor biura bezpieczeństwa w firmie Marcina P.

sprzedales czy zakopales pod grusza?

Data: 2017-10-26 23:12:55
Autor: japanizer
On Friday, October 27, 2017 at 2:56:16 PM UTC+9, an...@fake.org wrote:

> [...]
>   przed komisją śledczą ds. Amber Gold Krzysztof Kuśmierczyk, były
>   dyrektor biura bezpieczeństwa w firmie Marcina P.

Nie wiem, co na Nowogrodzkiej mówią, że poszło z komisją ds. Amber Gold nie tak?

Mieli w komisji udowodnić, że Tusk złoto ukradł, a wykazali, że w Amber Gold są zamieszane pisowskie SKOKi i złoto ukradł Kościół.

Data: 2017-10-27 11:19:15
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:8a2247a8-9d42-4f36-a629-36345c6fa7dbgooglegroups.com...
[...]

Obstawiam Toruń i Nowogrodzką.

CL

Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków