Koło zapasowe w komorze silnika

Data: 2011-09-01 22:24:00
Autor: yabba
Koło zapasowe w komorze silnika
Użytkownik "Dykus" <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał w wiadomości
news:j3onii$vca$1news.onet.pl...
Witam,

Przeglądam sobie odcinki programu Sonda i to mnie zaskoczyło - koło
zapasowe w komorze silnika:
http://dykus.republika.pl/sonda1.jpg

Ciekawe rozwiÄ…zanie. :)

Tu widać kawałek maski (chyba) tego samochodu - chyba najlepsze ujęcie z
całego filmu:
http://dykus.republika.pl/sonda2.jpg

Co to za model Fiata? Na Autocentrum nie potrafię znaleźć podobnego
wyglÄ…dem.

Od razu kilka pytań:
1. To "dojazdówka" czy normalne koło?
2. Czy trzeba ściągać filtr powietrza, żeby to wyjąć? ;)
3. Do czego jest ten wlot powietrza z lewej strony przez maskę? To kanał
powietrza do kabiny?

Nie, żebym sobie też chciał wsadzić takie koło do silnika - pytam z
ciekawości. :)

Link do oryginalnego filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0

Koło pod maska widziałem też w Peugeocie 104 albo w Talbocie Samba.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-09-02 07:50:51
Autor: Ryszard G.
Koło zapasowe w komorze silnika
[...]
[...]

i Tawria też miała, jak również inny wynalazek z kołem - co oponiarze przeklinali (środek fegi był pusty i koło nakładało sięna kolumnę zawieszenia)

pzdr., R.G.

Koło zapasowe w komorze silnika