Koło zapasowe w komorze silnika

Data: 2011-09-01 23:45:48
Autor: ToMasz
Koło zapasowe w komorze silnika
W dniu 01.09.2011 21:48, Dykus pisze:
Witam,

Przeglądam sobie odcinki programu Sonda i to mnie zaskoczyło - koło
zapasowe w komorze silnika:
Ciekawe rozwiÄ…zanie. :)
ma pewne zalety, nie trzeba wydobywać koła spod załadowanej podłogo bagażnika, ani spod spodu ubłoconego auta. Nie wiadomo tylko jak się zachowa przy czołówce.

1. To "dojazdówka" czy normalne koło?

np seat ibiza miał w tym miejscu dojazdówkę. Z powodów wymienionych wcześniej fajnie sie to koło wymieniało. ale teraz najlepsze. to dziurawe koło, właśnie przed chwilą odkręcone, nie pasowało do kosza dojazdówki - za duże było!!!!!!!!!11111JEDEN JEDEN. wyobrażasz sobie wycieczkę po polsce z dziewczyną z bagażami i teraz gdzie to koło wsadzić? na początku lat 90siątych to raczej krucho było z wulkanizacją tym bardziej taką czynną po 15stej...

ToMasz

Data: 2011-09-02 01:19:26
Autor: J_K_K
Ko³o zapasowe w komorze silnika
W dniu 2011-09-01 23:45, ToMasz pisze:
Nie wiadomo tylko jak siê
zachowa przy czo³ówce.

Przecie¿ nie pójdzie na kabinê ;-)
A w maluchu to akurat robi³o za wzmocnienie :-)

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-09-06 11:39:50
Autor: Danny
Koło zapasowe w komorze silnika
Dnia Thu, 01 Sep 2011 23:45:48 +0200, ToMasz napisa³(a):

1. To "dojazdówka" czy normalne ko³o?

np seat ibiza mia³ w tym miejscu dojazdówkê

niekoniecznie - mia³em Ibizê i mia³a w tym miejscu pe³ne ko³o - nie wiem
czy wszystkie tak mia³y czy mój egzemplarz?

Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
"Nie u¿ywaj kierunkowskazów - po co wróg ma znaæ twoje zamiary"

Koło zapasowe w komorze silnika