Ko艂obrzeg - Gdynia

Data: 2012-08-13 00:16:22
Autor: Alex B
Ko艂obrzeg - Gdynia
Witam, za kilka dni mam zrobi膰 szos膮 tras臋 Ko艂obrzeg - Gdynia. Chcia艂bym j膮 zrobi膰 w miar臋 komfortowo i szybko. Czy pomyka膰 E28, czy raczej inna tras膮? Co polecacie?

--
AB

Data: 2012-08-13 00:50:04
Autor: arturb
Ko艂obrzeg - Gdynia
On 2012-08-13 00:16, Alex B wrote:
Witam, za kilka dni mam zrobi膰 szos膮 tras臋 Ko艂obrzeg - Gdynia. Chcia艂bym
j膮 zrobi膰 w miar臋 komfortowo i szybko. Czy pomyka膰 E28, czy raczej inna
tras膮? Co polecacie?

Od S艂upska IMHO na pewno 6k膮, E28 do L臋borka s膮 pobocza asfaltowe w
dobrym stanie, tylko w S艂upksu i L臋borku na ma艂ych odcinkach B-9.
Mi臋dzy L臋borkiem troche poboczy jest troche nie ale jakiego艣 dramatu w
jezdzie szos膮 nie ma.

P贸艂nocna trasa 213 jest bardziej g贸rzysta i d艂u偶sza a po艂udniowa Czarna
 D膮br贸wka, Linia , Wejherowo jeszcze bardziej pofalowana.

Data: 2012-08-13 18:28:40
Autor: Alex B
Ko艂obrzeg - Gdynia
W dniu 2012-08-13 00:50, arturb pisze:

tylko w S艂upksu i L臋borku na ma艂ych odcinkach B-9.

艢cie偶ki czy objazd trzeba robi膰?

--
AB

Data: 2012-08-13 20:02:43
Autor: arturb
Ko艂obrzeg - Gdynia
On 2012-08-13 18:28, Alex B wrote:
W dniu 2012-08-13 00:50, arturb pisze:

tylko w S艂upksu i L臋borku na ma艂ych odcinkach B-9.

艢cie偶ki czy objazd trzeba robi膰?

S艂upsk po lewej jest DDRiP do "nik膮d" , ja jecha艂em prosto ulic膮.
W L臋borku jest z 50m chodnika nie wiadomo gdzie , r贸wnie偶 to olewam jak
i inni.
Nie zawracaj sobie d... tym i ignoruj to.

A.

Data: 2012-08-13 22:07:35
Autor: Alex B
Ko艂obrzeg - Gdynia
W dniu 2012-08-13 20:02, arturb pisze:

S艂upsk po lewej jest DDRiP do "nik膮d" , ja jecha艂em prosto ulic膮.
W L臋borku jest z 50m chodnika nie wiadomo gdzie , r贸wnie偶 to olewam jak
i inni.

Czyli tak ja wsz臋dzie ;) Jedna wielka fikcja z tymi "艣cie偶kami rowerowymi". Lepiej zrobili by dobre pobocza...

Nie zawracaj sobie d... tym i ignoruj to.
:)

Data: 2012-08-14 01:30:54
Autor: arturb
Ko艂obrzeg - Gdynia
On 2012-08-13 22:07, Alex B wrote:
[...]

Mog臋 tylko zarekomendowa膰 jazd臋 dalej Gda艅sk Toru艅 krawjow膮 1k膮 (91
obecnie) b臋dziesz mie膰 prawie zawsze 4+ 2m dla siebie, jest prawie pusto
odk膮d zrobili A1 i postawili viatool na 91 (pusto opieram na jezdzie w
pi膮tek od rana do wieczora).

Data: 2012-08-15 12:27:46
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Ko艂obrzeg - Gdynia
W dniu 2012-08-13 00:16, Alex B pisze:
Witam, za kilka dni mam zrobi膰 szos膮 tras臋 Ko艂obrzeg - Gdynia. Chcia艂bym
j膮 zrobi膰 w miar臋 komfortowo i szybko. Czy pomyka膰 E28, czy raczej inna
tras膮? Co polecacie?

Witaj.

Niestety droga 11 na Koszalin i 6 za Koszalinem jest zapchan膮 autami masakr膮.

Je艣li ma by膰 艂adnie, to z Ko艂obrzegu ruszaj promenad膮 na wsch贸d.
Jest tam ci膮g pieszo-rowerowy a偶 do Siano偶臋t贸w i Ustronia Morskiego.

Ca艂kiem fajnie jedziesz miejscami przez las, czasem po wydmach z pi臋knym widokiem na morze a w jednym miejscu po drewnianych k艂adkach ko艂o urokliwego solniska. Niestety trasa g艂贸wnie z  kostki betonowej, ale ca艂kiem r贸wna, na szosowych ko艂ach jest OK.  W weekend mo偶e by膰 t艂ocznie, ale poza weekendem b臋dzie ok, mo偶na si臋 rozp臋dzi膰, ale trzeba pami臋ta膰 o pieszych, czasem s膮 za zakr臋tem.

Z Ustronia mo偶esz dalej jecha膰 szlakiem R10, ale wbijasz si臋 w las, szutry, glina. Ple艣nia, G膮ski, Sarbinowo, Mielno, mo偶na szos贸wk膮 ale lepiej unika膰.

Dlatego proponuje w Sianorz臋tach skr臋ci膰 w prawo i jecha膰: Kunikia, Rusowo, Starchomino, Dobrzyca, Popowo, M艣cice. Kilka samochod贸w i r贸wny asfalt, miejscami n贸wka sztuka :-)

W M艣cicach na asfaltowy, pusty ci膮g pieszo-rowerowy i jedziesz do Mielna. Mielno, Unie艣cie t艂ocznie z samochodami, a od Mielna do 艁az贸w znowu asfaltowy ci膮g pieszo-rowerowy. W 艁azach w prawo, do suchej Koszali艅skiej op艂otkami przez Je偶yczki lub drog膮 203 do Dar艂owa.

Ewentualnie skr贸ci膰 i za 艁azami, chyba w Osiekach w lewo w drog臋 z p艂yt do Rzepkowa. Z 艁az贸w do D膮bkowic chyba nadal si臋 nie da wzd艂u偶 morza, nie polecam spaceru 4 km po pla偶y z rowerami - raz nam wystarczy艂 :-)

Z Dar艂owa mo偶esz do Ustki, ale to ju偶 nie pami臋tam jak jecha艂em, dawno to by艂o.

Jakby艣 mia艂 pytania, to pisz :-)

Seco

Ko艂obrzeg - Gdynia