Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa

Data: 2011-03-04 20:22:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa
piÄ…tek, 4 marca 2011 20:01. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Czcigodny Sługa Boży Pius XII napisał w encyklice Mystici Corporis
Christi:

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/encykliki/mystici_corporis_29061943.html#m0-4

Mistycznym ciałem Ozyrysa -- przecztytałem. W zasadzie to jedno i to samo -- - śródziemnomorska teologia soteryczna, bezktórej nie byłoby możliwe powstanie chreścijan, religii uznającej swojego nauczyciela i założyciela za wcielenie boga ;) --

Data: 2011-03-04 20:28:39
Autor: abc
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
[...]

powstanie chre¶cijan, religii uznaj±cej swojego nauczyciela i założyciela
za wcielenie boga ;)

To nie jest jedno i to samo.  Tylko katolicyzm jest prawdziwa religia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-04 20:41:59
Autor: pluton
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa

To nie jest jedno i to samo.  Tylko katolicyzm jest prawdziwa religia.

Pewnie, kto by chcial dymac kozy, jak mozna ministrantow.

Nullification

Data: 2011-03-04 20:48:23
Autor: abc
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
To nie jest jedno i to samo.  Tylko katolicyzm jest prawdziwa religia.

Pewnie, kto by chcial dymac kozy, jak mozna ministrantow.

Jak widać, każdy ma takie problemy, jakie jest w stanie poj±ć.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-04 20:57:15
Autor: pluton
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa

> Pewnie, kto by chcial dymac kozy, jak mozna ministrantow.

Jak widać, każdy ma takie problemy, jakie jest w stanie poj±ć.

Niestety nie jestem w stanie ci pomoc w twoich problemach.
Moge cie tylko troche pocieszyc, ze pederastia u nas nie jest karalna.
Ale jezeli molestujesz dzieci na zajeciach z religii, to uwazaj!

Nullification

Data: 2011-03-04 21:07:04
Autor: abc
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
Niestety nie jestem w stanie ci pomoc w twoich problemach.

Oczywi¶cie. To przekracza twoje możliwo¶ci.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-04 21:11:48
Autor: pluton
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
> Niestety nie jestem w stanie ci pomoc w twoich problemach.

Oczywi¶cie. To przekracza twoje możliwo¶ci.

Ano tak. Ale chyba nie tylko moje. Glupota wogole jest nieuleczalna.

Nullification

Data: 2011-03-04 21:36:16
Autor: abc
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
Glupota wogole jest nieuleczalna.

No to ci współczuję..

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-04 21:02:07
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-03-04 20:28, abc pisze:
[...]

Tylko komunizm jest wła¶ciwym systemem politycznym.

Data: 2011-03-05 06:42:16
Autor: abc
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
To nie jest jedno i to samo.  Tylko katolicyzm jest prawdziwa religia.

Tylko komunizm jest wła¶ciwym systemem politycznym.

Nie. To państwo diabła.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-03-05 08:22:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kosciol jest Mistycznym Cialem Chrystusa
piÄ…tek, 4 marca 2011 20:28. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

To nie jest jedno i to samo.  Tylko katolicyzm jest prawdziwa religia.

Prawdziwa religia to jest to, w co dany naród wierzy. Katolicyzm ze swojej nazwy RZYMSKI, u Słowian jest ciałem obcym, tak jak byłaby nim religia staroegipska gdyby tu dotarła.

Data: 2011-03-05 08:36:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-05 08:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
piÄ…tek, 4 marca 2011 20:28. carbon entity 'abc'<abc@wp.pl>

To nie jest jedno i to samo.  Tylko katolicyzm jest prawdziwa religia.
Prawdziwa religia to jest to, w co dany narĂłd wierzy. Katolicyzm ze swojej
nazwy RZYMSKI, u Słowian jest ciałem obcym, tak jak byłaby nim religia
staroegipska gdyby tu dotarła.

Ale nie wymagajmy uznawania innej wiary od wyznawcĂłw jednej.. Ani nawet tolerancji, bo to nieuczciwe.

Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa