Koalicja Europejska z minimalną przewagą nad PiS

Data: 2019-04-01 20:04:26
Autor: u2
Koalicja Europejska z minimalną przewagą nad PiS
urra, nie będzie Polexitu !

https://wpolityce.pl/polityka/440596-ke-z-minimalna-przewaga-nad-pis-sondaz-przed-wyborami-do-pe

Koalicja Europejska z minimalną przewagą nad PiS, podium zamyka Wiosna Biedronia. SONDAŻ przed wyborami do PE

opublikowano: 6 godzin temu ? aktualizacja: 6 godzin temu
Parlament Europejski / autor: Fratria

Gdyby wybory do Parlamentu Europejskiego odbyły się pod koniec marca, z niewielką przewagą wygrałaby je Koalicja Europejska - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytut Badań Spraw Publicznych dla portalu RadioZET.pl oraz StanPolityki.pl.

Z badania przeprowadzonego przez IBSP wynika, że głos na Koalicję Europejską chce oddać 41,51 proc. ankietowanych. Na drugim miejscu znalazło się Prawo i Sprawiedliwość z wynikiem 38,76 proc.

Podium zamyka Wiosna Roberta Biedronia, na którą zagłosowałoby 8,63 proc. ankietowanych

Pozostałe ugrupowania nie przekroczyłyby progu: Kukiz'15 - 4,46 proc., Konfederacja Korwin Braun Liroy Narodowcy - 4,25 proc., Polska Fair Play Bezpartyjni Gwiazdowski - 1,06 proc., Lewica Razem - 0,99 proc., Ruch 11 Listopada - 0,16 proc., Ruch Prawdziwa Europa - Europa Christi - 0,00 proc., inna partia - 0,18 proc.

Badanie przeprowadzono w dniach 25-27.03.2019 roku, metodą (CATI) na próbie 1006 pełnoletnich mieszkańców Polski.

Przypomnijmy, że Instytut Badań Spraw Publicznych, należy do tej samej Ogólnopolskiej Grupy Badawczej, co Instytut Badań Samorządowych, który zasłynął ,,rzetelnymi" sondażami podczas kampanii samorządowej w Warszawie.

CZYTAJ WIĘCEJ:

Kim jest człowiek odpowiedzialny za ,,rzetelny" sondaż dot. wyborów w Warszawie? W tle tajemnicza kampania w Radomsku i kontakty z PO

Dziwne badanie Kantar Public na zlecenie PE. Wyliczył średnią z czterech sondaży, wykluczył CBOS. Wyszło, że minimalnie wygrywa KE

kpc/Radio Zet

autor: Zespół wPolityce.pl

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 08:30:53
Autor: brat_olin
u2 wrote:

[...]

Dzisiaj podobne wyniki dla Lizweeka tez w sondazu IBSP. Rada programowa IBSP to Monika Płatek, Andrzej Rychard, Józef Pinior, Henryka Bochniarz, Włodzimierz Cimoszewicz, Magdalena Środa, i Adam Rotfeld. Pajace... --
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-05-10 13:11:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 20:04:26 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
urra, nie będzie Polexitu !

https://wpolityce.pl/polityka/440596-ke-z-minimalna-przewaga-nad-pis-sondaz-przed-wyborami-do-pe

KE postawiła na antyklerykalizm ludowy, to jej wzrosło.

Data: 2019-05-10 13:48:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 10 maja 2019 22:11:18 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 20:04:26 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> urra, nie będzie Polexitu !

KE postawiła na antyklerykalizm ludowy, to jej wzrosło.

A tam od razu antyklerykalizm. Ot lekkie wk... zbyt panoszącymi się hipokrytami. Jak podkulą ogonki to okaże się, ze Naród stoi murem za kościołem.

Stan ten będzie trwał do momentu gdy kler znów stanie się nieznośny i zachłanny.

--
Bruno

Data: 2019-05-10 16:24:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 10 maja 2019 22:48:53 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

A tam od razu antyklerykalizm. Ot lekkie wk... zbyt panoszącymi się hipokrytami.

Lekkie? https://youtu.be/M0RRIXhT3jU
Hint: 1846

Data: 2019-05-11 02:03:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 11 maja 2019 01:24:02 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
Hint: 1846

Sam widzisz. Antyklerykalizm ma w narodzie długą tradycję. A wk... jest zawsze dość powierzchowne, gdyż zaraz po pokazaniu klerowi jego miejsca, wierni karnie wracają do kościoła. Zauważ, że powstanie Szeli odbyło się na terenach, które obecnie są bastionem katolicyzmu. https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeź_galicyjska#/media/File:Rabaccja_galicyjska_a_powstanie_krakowskie.jpg

PS. Pieśń "Ksiydza z kazalnicy zrucić" pochodzi z Chełmca, pow. kaliski: http://meakultura.pl/drukarka/504

--
Bruno

Data: 2019-05-10 22:52:12
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 22:48, Br Br pisze:
Stan ten będzie trwał do momentu gdy kler znów stanie się nieznośny i zachłanny.

czyli jeszcze nie jest ? dziwne, widząc jak ich ciągle atakujesz, ty ostoja prawdy, piękna, miłości i mądrości:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 22:14:13
Autor: u2
W dniu 10.05.2019 o 22:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

a niech wzrasta, tylko patrząc na szarą aurę Schettino to nie jest prawda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-05-10 16:15:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 10 maja 2019 22:14:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> a niech wzrasta, tylko patrząc na szarą aurę Schettino to nie jest prawda:)

Szara aura to ZTCW egoizm.
https://youtu.be/vdgKCosMBzI

Data: 2019-05-11 10:34:50
Autor: u2
Koalicja Europejska z minimalną przewagą nad PiS
W dniu 11.05.2019 o 01:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
Szara aura to ZTCW egoizm.

raczej starość:)))))))

--
George Orwell :

Koalicja Europejska z minimalną przewagą nad PiS