Koalicja POPSL to największa wiocha w Polsce

Data: 2014-12-08 17:40:22
Autor: MarkWoydak
Koalicja POPSL to największa wiocha w Polsce
buc "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:548574b5$0$2654$65785112news.neostrada.pl...
Na jednym z portali, gdzie ludzi plotkuję i czasami powiedzą coś cennego, napisałem krótko: „Czasy są takie, że w rozkroku stoją tylko zdrajcy albo pożyteczni idioci”.

POPSL to "wiocha"? A czym w takim razie była koalicja: PiS+LPR+Samoobrona? Dołem kloacznym ;-))))

MW

Koalicja POPSL to największa wiocha w Polsce