Kobe na cenzurowanym?

Data: 2009-05-17 14:01:25
Autor: Leszczur
Kobe na cenzurowanym?
Sedziowie chetnie daja mu techniczne (5 w playoffs - ostatni odwolany,
bo byl idiotyczny). Ale to co mnie zdziwilo to jak latwo przychodzi im
gwizdac przeciwko niemu zagrania watpliwe. To rzekome wypchniecie
Hayesa na poczatku III kwarty bylo kretynskie. Tak jak nie narzekam na
sedziowanie, tak teraz musze. Troche tego za duzo jest ostatnio.
Puszczone faule w serii Mavs, duzo nie do konca konsekwentnych
flagrantow, inne ewidentne bledy - a srednia wieku sedziow caly czas
rosnie. Moze czas zatrudnic mlodszych arbitrow?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-17 14:23:46
Autor: L'e-szczur
Kobe na cenzurowanym?
On 17 Maj, 23:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

To powoli staje sie załosne. Najpierw sedziowie nie gwizdza faulu po
tym jak Hayes posyla Bryanta na ziemie (a w ogole nie gwizdanych fauli
na Bryancie bylo juz przynajmniej z 5), zeby w nastepnej akcji
gwizdnac faul Kobe na Artescie mimo, ze nie bylo kontaktu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 11:30:50
Autor: Rasheed
Kobe na cenzurowanym?
"L'e-szczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:5f4a485b-cafd-4a84-96f8-39cb1749c16be23g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

A ja zapamietalem akcje z pierwszych minut meczu. Kiedy Brooks stal pod bronionym koszem. Wbiegl Kobas wypchnal Brooksa, ktory centralnie stal tylem do Brylanta, a sedziowie zagwizdali faul Brooksa. Nie czailem o co chodzi kompletnie.

Rasheed

Data: 2009-05-18 03:29:18
Autor: L'e-szczur
Kobe na cenzurowanym?
On 18 Maj, 11:30, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
> [...]

do Brylanta, a sedziowie zagwizdali faul Brooksa. Nie czailem o co chodzi

Faul byl Scoli - on z kolei pchal Bryanta przy zbiorce. Idiotyzm.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 15:41:32
Autor: wiLQ
Kobe na cenzurowanym?
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Sedziowie chetnie daja mu techniczne (5 w playoffs - ostatni odwolany,
bo byl idiotyczny). Ale to co mnie zdziwilo to jak latwo przychodzi im
gwizdac przeciwko niemu zagrania watpliwe.

Zeby nie bylo, ze jest jakies star-bonus... trzeba najpierw natrzaskac
troche gwizdkow w druga strone ;->

--
pzdr
wiLQ